Laffe Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei, jeg holder på med en oppgave hvor du skal gjøre oppgaven i Indesign.. jeg har kjøpt hele Adobe CS3 Pakka. å der innholdt det Indesign 3.0 right.. så jeg gjorde oppgaven på 3.0 hjemme.. men npår jeg skulle gjøre oppgaven feridg her på skolen så fikk jeg ikke åpna eller.. jeg fikk sånn medling hvor det står no lignende "for gammal versjon" ellerno. for på skolen så bruker de InDesign 2.0 :/ så da lurte jeg på om det var mulig å konvertere 3.0 til 2.0 eller om dere vet om noen fansy triks for oppgaven skal skives ut her på skolen og at det skal skrives i sånn Avisark. noe jeg IKKE har Melidngen: "Kan ikke åpne "avis.indd". Oppgrader plug-in-modulene til de siste versjonene, eller oppgradere til siste versjon av Adobe inDesign. Noe jeg ikke kan.. fordi man må ha passord for å laste ned/installere noe jeg ikke får lov til EHH:p så fins det andre måter? Noen som kan tyks her: http://www.mediengestalter.info/forum/8/in...en-38292-1.html alt jeg vet er at han fyeren spørr om det samma.. om det er mulig å "konvertere" 3.0 fil til 2.0 fil Endret 11. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 er det ingen som vet om det går eller ikke? ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå