MaxP2P Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har en Mac OS X 10.3.9 på skolen her. Har fått fulle administrative rettigheter til selve mac`en fordi jeg skulle finne en (lett) måte å installere en full AMP (Apache MySQL PHP) løsning her for et webprosjekt vi skal ha. Så det jeg lurer på da er om det finnes en eller annen "pakke" som har alle disse tre klare, slik at det bare er å installere, og woop, så er det klart til bruk. Jeg prøvde den XAMPP for Mac OS X, men denne funket jo svært dårlig. Ser ut som den funker bedre i 10.4, men dette har vi ikke tilgjengelig her på skolen. Skal fortsette å prøve og installere det på den "tungvindte" måten, men jeg håper virkelig at noen kan gi meg noen tips til et fint program eller to Thanks Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Altså, hvis du skal ha noe superlett så går det jo ann å bruke MAMP. Ellers er det da ikke så vanskelig å installere "fra grunnen" hvis du har en guide å følge. *google* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå