Cappo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja. Vice City kommer til PC allerede til våren. Kan også nevne at Max Payne 2 er offisielt. Litt tåpelig i grunn, siden det hele tida har stått på Remedy sin hjemmeside at de jobber med det. Release date er satt til slutten av 2003. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 ...og de har annonsert at Hidden & Dangerous 2 kommer i løpet av 2003 også (ingen stor nyhet, men nå er sånn halvveis offisiell dato 25. april for europa...ENDELIG!) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Får håpe at Hidden & Dangerous teamet har skaffet seg noen nye anstendige "debuggere". Husker fra enern hvor kjedelig det var å sitte fast i veggen, falle ned igjennom bakken og masse annet festlige forunderligheter. Gleder meg forresten som en gris til Vice City til pc kommer. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det var mye bugs i 1'ern, men mye er fikset i H&D Deluxe versjonen som kom ut tidligere i år. Det var deler av det originale development teamet bak 1'ern + noen nye som laget en oppdatert versjon, og også inneholder expansionpakken "Fight for Freedom". Absolutt verdt og skaffe seg hvis du likte det første H&D spillet. Når det gjelder 2'ern, så burde de vel kunne lage et bra spill nå, de har jo hatt snart 3 år på seg... Men de har jo hatt en del utskiftinger (som er mye av forklaringen på hvorfor det har tatt så lang tid), bl.a. lead designer og lead AI programmeren sluttet i jobbene sine for ett år siden. Så det gjenstår og se hvordan H&D 2 vil klare seg mot de store WWII spillene som har kommet ut i mellomtiden (da spes. BF 1942 og MOH: AA), men hvis screenshot'ene som har lekket ut gjennom årene(!) er noe å forholde seg til kan det bli meget bra! Ellers kan jeg vel si at jeg gleder meg til Vice City jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 battlefield 1942 er vel ingen reell motstander til hidden and dangerous 2 vel ? bf1942 er ren multiplayer, single playeren er ingenting enn treningsbrett til mp, det eneste som er forskjellen er at du spiller mot boter istedenfor andre spillere. medal of honour er mer fps krigsspill, realismen er ikke akkurat det første som slår deg.. hidden and dangerous 2 håper jeg stiller seg i rekken med mer realistiske spill uten at gleden når man spiller blir borte. litt mer realistisk health level, tåler ikke 4 runder med mitraljøse som i mohaa.. osv, slike ting spiller inn og gjør at de ikke stiller seg i samme kategori "innen genren" eneste de har til felles er at det omhandler 2 verdenskrig. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 15:14, skrev ThomasM:Medal of honour er mer fps krigsspill, realismen er ikke akkurat det første som slår deg..hidden and dangerous 2 håper jeg stiller seg i rekken med mer realistiske spill uten at gleden når man spiller blir borte.litt mer realistisk health level, tåler ikke 4 runder med mitraljøse som i mohaa..osv, slike ting spiller inn og gjør at de ikke stiller seg i samme kategori "innen genren"eneste de har til felles er at det omhandler 2 verdenskrig. Da håper jeg du mener Mohaa i singleplayer.. MP i mohaa er en god del bedre ang. health greiene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 de fleste spillene er vel litt mer realistisk angående damagehealth online.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå