Gå til innhold

bubble shield og miner i halo 3

shortleg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er deres tanker om det?

bra eller dårlig?

8357354[/snapback]

Jeg synes det var interresant, men fjerner kanskje noe av gleden fra å komme bak folk med BR og diverse... Var visst snakk om turrets man kunne legge ut også.

Likte ikke helt mine-ideen, men bubble shield er kult.

Lenke til kommentar

Miner gjør alle spill bedre ved å legge til enda et taktisk element.

Det bobleskjoldet synes jeg så megarått ut da det å bli skutt i ryggen med Battle Rifle er det mest irriterende i hele Halo 2. Det kom jo også ganske klart frem i videoen at det mest sannsynlig ligger bare et skjold på hver bane så det er ikke ofte man har det med andre ord.

Lenke til kommentar

Dette synes jeg er kjempebra. Synes det er veldig kjipt å bli drept av et kjøretøy jeg ikke har mulighet for å beskytte meg mot. Derfor er det bra at man kan kaste ut en mine, så får sjåføren noe å bryne seg på også :) Om han fortsetter rett frem, sprenger kjøretøyet. Om han viker unna, blir det ikke no kill på han. Med mindre han er en dyktig sjåfør.

Bubble shield er også positivt. Det er veldig kjedelig å bli drept av at bakholdsangrep. Man har jo absolutt ingen sjans til å overleve det, med mindre den som angriper har aim som meg ( :!: ) Derfor er det bra at man endelig kan beskytte seg mot det også. Så i stedet for at den som angriper 100% sikkert får et ekstra kill, så blir det en god 1-on-1-kamp. Og det liker jeg!

Lenke til kommentar
Hva er deres tanker om det?

bra eller dårlig?

8357354[/snapback]

Tror det kan bli veldig bra - regner med at det finnes i begrenset utvalg (en eller to pr. spiller kanskje) pr. omgang så man ikke bare kan pøse på med shield eller miner hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...