shortleg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hva er deres tanker om det? bra eller dårlig? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vel, vi vet ikke detaljene enda hvordan de funker rent gameplaymessig. Jeg gleder meg i hvertfall mer og mer til betaen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) koste meg når jeg så våpna ibruk ihvertfall (de viser de i den nye halo3 klippet som ligger på marcedplace nå) http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article963682.ece Endret 11. april 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hva er deres tanker om det? bra eller dårlig? 8357354[/snapback] Jeg synes det var interresant, men fjerner kanskje noe av gleden fra å komme bak folk med BR og diverse... Var visst snakk om turrets man kunne legge ut også. Likte ikke helt mine-ideen, men bubble shield er kult. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 fant denne videoen, kan den være ekte eller er det bare en fan som har laget den? http://www.xboxygen.com/index.php?file=New...te&news_id=3981 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Miner gjør alle spill bedre ved å legge til enda et taktisk element. Det bobleskjoldet synes jeg så megarått ut da det å bli skutt i ryggen med Battle Rifle er det mest irriterende i hele Halo 2. Det kom jo også ganske klart frem i videoen at det mest sannsynlig ligger bare et skjold på hver bane så det er ikke ofte man har det med andre ord. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette synes jeg er kjempebra. Synes det er veldig kjipt å bli drept av et kjøretøy jeg ikke har mulighet for å beskytte meg mot. Derfor er det bra at man kan kaste ut en mine, så får sjåføren noe å bryne seg på også Om han fortsetter rett frem, sprenger kjøretøyet. Om han viker unna, blir det ikke no kill på han. Med mindre han er en dyktig sjåfør. Bubble shield er også positivt. Det er veldig kjedelig å bli drept av at bakholdsangrep. Man har jo absolutt ingen sjans til å overleve det, med mindre den som angriper har aim som meg ( :!: ) Derfor er det bra at man endelig kan beskytte seg mot det også. Så i stedet for at den som angriper 100% sikkert får et ekstra kill, så blir det en god 1-on-1-kamp. Og det liker jeg! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 fant denne videoen, kan den være ekte eller er det bare en fan som har laget den? http://www.xboxygen.com/index.php?file=New...te&news_id=3981 8364810[/snapback] En fan som jobber som animator. Den er ganske gammel. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva er deres tanker om det? bra eller dårlig? 8357354[/snapback] Tror det kan bli veldig bra - regner med at det finnes i begrenset utvalg (en eller to pr. spiller kanskje) pr. omgang så man ikke bare kan pøse på med shield eller miner hele tiden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette blir så sykt bra! Kan bare ikke vente til jeg sprenger min første uskyldig n00b i en bil som raser imot meg. Miner er også konge i MP. Can't wait 4 teh Beta! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noe enig me d Martin her ja, synes ikke no særlig om den minen, men skjoldet så jo litt tøft ut. Det kommer sikkert til å forandre multiplayeren til Halo en del. Men sa de noe om den mystiske x-knappen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Men sa de noe om den mystiske x-knappen? 8367860[/snapback] Ja, det er visst den man bruker til å slippe miner og bobler. Doh. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gode nyheter for alle skit-skuvere! Ai ai ai. Breaking Benjamin var jo greit nok, men at de kanskje har snakket med SakseSøstrene er jo... deprimerende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå