LiG Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg vurderer å gå til innkjøp av en T720 men ettersom hva jeg leser her på forumet, er meningene og erfaringene rundt telefonen svært forskjellige. Er du eier av en T720? Hvilket terningkast vil du gi telefonen?? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg er fornøyd med den og har ikke hatt noen problemer med telefonen. Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke får lastet ned spill, ringetoner, og bilder fra Motorolas WAP-side (Handango.com). Hvis man tar prisen med i vurderingen gir jeg den terningkast 6. Lenke til kommentar
kapabel Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har bare hatt den noen dager og jeg må si jeg er fornøyd. Hvis jeg ser bort ifra prisen så tror jeg den får terning kast 5, den er ikke helt perfekt. Det er ikke noe som er galt med den, men jeg har hatt en ericsson T65 i et år og var godt fornøyd med den. Den gikk istykker og da var jeg vant til fuksjonene den hadde som ikke motorolaen har og selvfølgelig omvedt. Jeg kan absolutt anbefale telefonen, ikke mist fordi den har et veldig fint design! og et godt meny system. Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 jaaaaaaaaaaaaa jeg er i 7. himmel etter kjøpet på min t720 Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm... har hatt min en stund nå... og er dritt lei den. Er morsomst og spennende den første uka, men etterhvert blir den som en vanlig telefon. Batteri kapasiteten er helt elendig... Hvis jeg var deg, ville jeg heller invistert 500-1000 extra, og kjøpt en den nyeste til ericsson... 68i eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå