Gå til innhold

Virtuelt drev - MagicISO - XP mld om 'ny hardware'

Anbefalte innlegg

Har installert programmet MagicISO for å kunne kjøre et CD basert program 'uten CD'. Programmet fungerer utmerket, men hver gang jeg har bootet maskinen kommer meldingen 'Veiviser for funnet Hardware' og mas om at driver mangler.

Veiviseren klarer ikke finne noen passende driver, men jeg kan ikke forstå et det er noe driverproblem for programmet fungerer utmerket...

Klikker jeg den bort, så dukker det opp en ny boble nede til høyre om at 'Den nye hardware'en sannsynligvis ikke vil fungere...'

Det hele er ganske masete!

Hvorledes unngår jeg at denne/disse meldingene dukker opp ved hver reboot? post-89170-1176282877_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår deg rett, bruker du magicISO til å emulere en virtuel cd rom, slik at du kan åpne image filer i den?

Isåfall kunne du eventuelt prøvd deg på deamon tools istedet.

Med det sagt kan du helt sikkert konfigurere windows til å slutte å lete etter drivere et eller annet sted, men sett at jeg ikke bruker windows kan jeg ikke nok om saken til å hjelpe deg med det.

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.p...ategory&catid=5

edit:

Foreslår deamon tools fremfor magiciso fordi det er veldig brukervennlig og light weight. Har heller aldri opplevd "driver problemer" med det.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...