andir Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En levende og tro versjon av New York city blir supert. Det er noe eget med å kjøre sakte ned en trafikkert gate omringet av gatelys og en reklame på en regnfull kveld, akkompagnert med avslappende musikk på radioen og de mange fotgjengere som driver med sine vanlige syssler. Satt med et stort glis når jeg leste GameInformer-artikkelen. Fokus på grafikk, fysikk, AI og historie, samtidig som dem beholder humoren og bruker mange dager på å diskutere om hver enkelt sang som blir lagt inn på radioen. Mangelen på fly plager meg ikke i det hele tatt, ikke det at man ikke ender opp som en kingpin til slutt heller. Det blir mer virkelighetstro når du føler deg som en fisk i havet av småkriminelle. Jeg tror faktisk dette kan bli Rockstars beste arbeid så langt. Hvis Dan Houser snakker realistisk i artikkelen, så finnes det ingen tvil. .zip-fil av artikkelen har forresten blitt lagt ut på en forumtråd, denne gangen uten vannmerkene som finnes på de andre versjonene. God kvalitet. (Hvis dette bryter med noen retningslinjer, så fjerner jeg linken). GameInformer - bilder. De som vil lese alt som stod i artikkelen uten å laste ned bildene, så har frivillige skrevet ned alt i en forumtråd. Les og gled dere. GameInformer - tekst. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Filmen som ligger ute på nettet nå viser jo InGame og der er grafikken helt sjuk. 8373231[/snapback] Nåja, synes ikke grafikken var så monsterfet i seg selv, men det er ingen tvil om at det er mye bedre enn det vi har sett i tidligere GTA spill. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Euphoria skal ikke brukes. Det er Rockstars Rage som skal brukes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Euphoria skal ikke brukes. Det er Rockstars Rage som skal brukes. Javel? Og hvorfor bare plutselig popper denne argumentasjonen opp? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Euphoria skal ikke brukes. Det er Rockstars Rage som skal brukes. 8374652[/snapback] Rage er grafikk motoren, og euphoria er fysikk motoren. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Selv tviler jeg på at Euphoria kommer til å bli helt utnyttet. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 tvilervel jeg også... men er sikker på at vi vil få en god smakebit av den i GTA IV uansett Når det kommer til grafikken sa jo GTA-duden at den kun var på startfasen og at grafikken selfølgelig vil bli mye bedre når vi nærmer os realise... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det at det bare kommer nedlastbart innhold (episoder) til 360 versjonen kan det tyde på at de ikke får plass til alt på en dvd? Men det er ikke noe problem for ps3 eiere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det at det bare kommer nedlastbart innhold (episoder) til 360 versjonen kan det tyde på at de ikke får plass til alt på en dvd?Men det er ikke noe problem for ps3 eiere. FOR GUDS SKYLD SLUTT DEN DRITTEN FØR DU VET NOE SOM HELST! ...srry for caps... Det kommer "eksklusivt, nedlastbart innhold" til begge konsollene! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det at det bare kommer nedlastbart innhold (episoder) til 360 versjonen kan det tyde på at de ikke får plass til alt på en dvd?Men det er ikke noe problem for ps3 eiere. FOR GUDS SKYLD SLUTT DEN DRITTEN FØR DU VET NOE SOM HELST! ...srry for caps... Det kommer "eksklusivt, nedlastbart innhold" til begge konsollene! 8377244[/snapback] Oookeey... Står noe annet i artikkelen fra bladet. Kan ikke tro at noen "vet" noe mer enn det som står der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fordi det ikke står ett sted betyr ikke at det ikke står andre steder Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fordi det ikke står ett sted betyr ikke at det ikke står andre steder 8377376[/snapback] Greit nok, men jeg har ikke sett det noen andre steder uten om her fra andre brukere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal se om jeg kan finne hvor jeg leste det... men kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har lest det selv eg og, men kan ikkje huske kvar det var. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg frykter at flerspillermuligheten kommer til å gå ut over enspillerdelen, og at flerspillerdelen vil bli dårlig. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 kommer nedlastbart innhold til både 360 og PS3.. Artikkelen i Game Informer er jo av 360 versjonen.. Så ser ut til at rockstar og microsoft har en liten avtale om å bruke 360 i markedsføringen av spillet... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 kommer nedlastbart innhold til både 360 og PS3..Artikkelen i Game Informer er jo av 360 versjonen.. Så ser ut til at rockstar og microsoft har en liten avtale om å bruke 360 i markedsføringen av spillet... 8379988[/snapback] Kan ikke huske at det sto at det var 360 versjonen, men det sto xbox 369/Ps3 i nede i hjørnet på første side. Her er det jeg snakket om: Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 leste på gtaforums at de hvertfall testa spillet på X360... 369:p Men GTA IV kommer jo til begge konsollene og det blir nok helt identiske, foruten om det nedlastbare som sikkert vil bli litt forskjellig... Kan hende det nedlastbare til 360 er noe som er i PS3 versjonen om man installerer en patch etc senter.. vi vet jo alle at man har mer plass på en blu-ray enn en DVD... Så hvordan rockstar løser det vet ikke jeg.. Men er sikker på at det nedlastbare også finner veien til PS3 versjonen, bare i en annen form... Lenke til kommentar
andir Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Rage er grafikk motoren, og euphoria er fysikk motoren. 8375090[/snapback] I følge Wikipedia så er RAGE motoren de bruker for fysikk. Det står ingenting om at Euphoria blir brukt, men NaturalMotions andre motor blir brukt; Endorphin. Fra Wikipedia: The way the player moves is controlled by a physics engine instead of purely pre-written animations, therefore enabling character movements to be more realistic. This engine is called Rockstar Advanced Game Engine-or RAGE. Another engine used is Endorphin (software) devolped by NaturalMotion. This allows for complex NPC behavior and realistic NPC movement. Nå er dette hentet fra Wikipedia, så innholdet kan selvsagt være feil. Endret 14. april 2007 av andir Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Håper at ikke rockstar bryter tradisjonen med å gi ut gta spillene til pc. Sitter for tiden å spiller igjennom gta SA på pc, selv om jeg har spillt igjennom det et par ganger på ps2.. Pc er og blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg