TimmyTwo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vedder på at grunnen til at spillet kommer på PC først 1år etter er vel pga piratkopiene.Konsoller er jo ikke berørt av dette i like stor grad som PC. ......... De skal jo tjene penger.. Er jo nesten ingen som kjøper spill til PC lengre ... desverre... 8364553[/snapback] Grunnen til at de forrige spillene først har kommet til PS2 og deretter til PC, har jo vært at det er Sony som hadde rettighetene til GTA serien.... "Først melker man PS2 kjøperne, og så får PC spillerne sitt etterhvert" noe i den duren. Men hvor har du fått for deg at nesten ingen kjøper PC spill lenger. Er greit nok at mange velger nå å kjøpe neste generasjonskonsoller, men markedet for PC spill er fortsatt veldig stort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fin-fine greier, synes selv at GTA: San Andreas hadde masse plass å boltre seg på, kun for å ha mye plass å boltre seg på, uten at det dette gav så mye tilbake i gameplayverdi. GTA3 var et fantastisk spill, og jeg gleder meg stort til å returnere til Liberty City. Lenke til kommentar
kong3n Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tatt bort fly , det var synd å høre. Tror serien kommer til å tape seg uten flyene der. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Håper det hvertfall er helikopter der da Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 kan ikke si at jeg kommer til å savne flyene, det var liksom ikke det som var det store for min del i SA. ingen loade-tider mellom innendørs og utendørs høres derimot veldig bra ut Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hovedpersonen heter da strengt tatt Niko Bellic, og ikke Belic, som det står i artikkelen. (Pirke) Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Synd at det kun er en kompakt by, er redd det vil bli litt klausaktig for min del. Jeg likte veldig godt å ta en kjøretur ut til litt mer landelige områder, gjerne oppdrag.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Samme her. Ble litt skuffet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg for min del er redd det vil bli for monotont etterhvert, by på hvert eneste hjørne og ikke noe fritt landskap. Får håpe det ikke blir så ille likevel da. Håper de har med mer kollektivsaker som buss, tog, trikk, t-bane, ferge osv osv, siden fly ikke er med lengre. Endret 12. april 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis det bare skal være den byen, burde det gå ann å gå inn i alle husene eller no. Hvis ikke kommer ihvertfall dette spillet til å bli årets skuffelse. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hvis det bare skal være den byen, burde det gå ann å gå inn i alle husene eller no. Hvis ikke kommer ihvertfall dette spillet til å bli årets skuffelse. 8369836[/snapback] tro meg...det blir ingen skuffelse... det er rockstar me snakker om her... GTA er kansje en av dei største franchisene per dags dato og har vært det i mange år.. GTA 4 vil ikkje skuffe, det er så stor fallhøyde for rockstar med dette spiller att dei har ikkje råd til og satse økonomi og rykte på ein risikabel strategi, viss dei har valgt og fjerne flya, forminske byen osv, så har dei nok sine grunner.. spillet vil nok eige, men vil få stor konkuranse når det blir sluppet, assasins, halo3, og mange ps3 ekslusive titler vil bli lansert i samme tidsperiode.. Endret 12. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Som artikkelen sa, mindre en SA, men de som evt var tomrom på SA blir fylt, dermed blir det mye å utforske. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har på følelsen at de blir å overdrive fysikken i spillet. F.eks at fotgjengerne flyger 50 meter opp i lufta av en håndgranat eller blir påkjørt i full fart av en rask bil. Jeg håper mye heller at de blir sprengt til fillebiter. Dette er GTA. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ble det ikke sagt tidligere i tråden (eller var det i artikkelen?) at spillet skulle bli mer seriøst enn sine forgjengere? Så jeg tror ikke det blir overdrevet fysikk, sånn sett. Er utrolig spent på i hvor stor grad Euphoria vil bli utnyttet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen som vet om spillet kommer til PC? Eller om det bare kommer til Consoll? 8358952[/snapback] det dukker nok opp skal du se. Også på xbox360 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Har på følelsen at pc verjon kommer ganske fort da grunnen til at vi måtte vente så lenge på 3 ern var pg ps2 hadde enerett. edit: måsi at gta er en penge maskin delux, mulig konsoll først pga piratkopiering men uansett så tener dem mere enn nok. Endret 13. april 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ingen fly bryr meg ikke, så lenge spillet blir mer seriøst, realistisk, at folk faller sammen som potetsekker når man skyter dem, og at man virkelig sliter visst man dreper noen, med tanke på rettsforfølgelse. Hadde vært kult visst politiet kunne bygge sak mot deg, og visst man ble tatt for grove forbrytelser, så kunne man ikke spille på et døgn! Irriterende, men kult. Men på den andre side, det har ikke skadet med Dodo'en fra GTAIII, den kunne man jo fint fly med, med litt trening. Kult at det faktisk var en utfordring å fly langt med den! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tror dette kommer til å bli noe av det råeste vi har sett av spill noensinne. Den friheten du vil komme til å få. Alle de datastyrte menneskene og bilene rundt deg. Det kommer til å bli en egen verden, noe alla The Matrix. Gleder meg enormt til dette. Filmen som ligger ute på nettet nå viser jo InGame og der er grafikken helt sjuk. At du lettere får politiet etter deg er også bra. Dette kommer nok til å bli veldig realistisk. Å spille multiplayer i Gta 4 må bare bli helt utrolig fett. Greier ikke å vente! Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen her som er hyppe på bedre AI i GTA 4? Det er nemlig en av de tingene jeg misliker mest med spillene. Hvis 4'ern klarer å endre dette blir jeg meget happy. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 AI'en er vist noe av det Rockstar har satt som førsteprioritet denne gangen, samt grafikk og bevegelse Tror dette blir siiiiinsyyyykt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg