Gå til innhold

Nytt om Grand Theft Auto IV (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper ihvertfall de gjør multiplayeren like bra som SA-MP til San Andreas. Der har man jo 40-50 spillere online uten noe problem på en bra server.

Men liker ordene de brukte at vi ikke kan se fram til en massiv flerspillerdel. Håper de ikke gjør noe så teit som å avgrense hele området og deler det opp i x antall deathmatch arenaer. Det hadde virkelig sugd.

8362427[/snapback]

Aldri hørt om dette SA-MP greiene før. Det er noe man kan laste ned til PC?

Uansett, er enig med hva du sier, det bør være mulig å kunne kjøre rundt i hele byen å gjøre det man vil.

Multiplayer på GTA-SA på Xbox suger i alle fall baller.

Lenke til kommentar

Det er en multiplayer mod til San Andreas. Kan rollespille som bare det. Man spiller ulike roller som gangster, purk, FBI og så får vi alle oppdrag som krysser hverandre på en måte. Jeg som ganster stjeler en bil så får purkene automatisk oppdrag i å jakte meg ned. Ved å ta meg tjener de penger, ved at jeg unnslipper tjener jeg penger. Penger kan jeg igjen bruke på å kjøpe meg våpen, oppgradere stats, kjøpe meg hus osv osv.

Og dette fungerer knirkefritt. Rett og slett imponerende for ett spill som egentlig ikke har online i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kommer ikke dette spillet til PC?

8358002[/snapback]

Alle spillene i GTA serien har kommet til PC frem til nå, så er 99% sikker på at GTA IV også vil komme til PC, men du må nok regne med at det blir i slutten av år 2008 en gang.

8363220[/snapback]

Men har man tidligere vært offisielt fra starten at det kommer til å komme til PC etterhvert?

Lenke til kommentar
Kommer ikke dette spillet til PC?

8358002[/snapback]

Alle spillene i GTA serien har kommet til PC frem til nå, så er 99% sikker på at GTA IV også vil komme til PC, men du må nok regne med at det blir i slutten av år 2008 en gang.

8363220[/snapback]

Men har man tidligere vært offisielt fra starten at det kommer til å komme til PC etterhvert?

8363295[/snapback]

Nei, men Vice City og San Andreas ble vel ikke annonsert til PC før etter de hadde kommet til PS2 først. Som regel blir GTA spillene annonsert til PC en stund etter at det har vært ute til konsoll.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan enden på Gta IV kartet er, blir litt skuffet om det bare er hav slik at det eneste man kan gjøre er å svømme til verdens ende.

I San-Andreas var det bare vann på slutten av kartet, det samme med Crackdown.

Håper de kan finne på noe skikkelig next-gen med dette :p

8363688[/snapback]

Vann, fjell, veisperringer osv.. Spiller ingen rolle for min del. :)

Lenke til kommentar
San Andreas var et gigantisk spill, og mens noen trodde Grand Theft Auto IV ville bli enda større (i forhold til ren landmasse) er ikke dette tilfelle. Her foregår handlingen kun i Liberty City, og et av resultatene av spillets økte fokus på et mindre område er at du ikke lenger får mulighet til å bruke fly.

Nå må nesten resten av spillet bli perfekt hvis det som står er riktig. En av de største grunnene til at jeg spiller GTA, er når man får den store størrelsen og friheten sammen. Og det er kjedlig med bare en stor by, mye bedre sånn det har vært i San Andreas. Har ikke ord for hvor STOR skuffelse dette er ass :thumbdown:

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Når Liberty City er basert på New York, er det vel ikke så rart at man har kuttet ut flyene.

8362646[/snapback]

Haha sant. Hadde dog vært jævlig fett om de hadde hatt terrorist-missions da.

Hadde blitt furore det :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg merket meg det jeg også. Syns det virker utrolig rart, spesielt fordi serien startet på Playstation. Skulle tro det var en eller annen form for avtale på gang, men sånne ting har kanskje ingen betydning lenger i 2007.. Uansett, av den grunn blir det 360, og ikke ps3 på meg. Episodic Content - I like!

8358403[/snapback]

Serien kom faktisk først på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Synes det høres lovende ut. Som de fleste andre er jeg litt skuffet over at man ikke kan fly, men om man i det minste kan rappe et politihelikopter og fly rundt med, er det godt nok for min del. Jeg likte det blandede miljøet i San Andreas veldig godt. Er litt redd for at man kan gå litt lei av å kun være i byen hele tiden, selv om det er aldri så "levende" folk og heftig grafikk...

Lenke til kommentar

Vedder på at grunnen til at spillet kommer på PC først 1år etter er vel pga piratkopiene.

Konsoller er jo ikke berørt av dette i like stor grad som PC.

Er hvertfall 100% sikker på at spillet kommer til PC også... mellom 6-12mnd etter PS3 og 360 versjonene

De skal jo tjene penger..

Er jo nesten ingen som kjøper spill til PC lengre ... desverre...

men men... :D

Vil gjerne vite litt mer om forskjellene på PS3 og 360 versjonen jeg..

Må jo vite om jeg skal ofre meg for en PS3 også...

Lenke til kommentar
Det har for lengst blitt bekreftet at det vil være ekslusivt nedlastbart innhold til GTA IV på PS3 også, så med mindre noe har endret seg der, så unnlater de

nok bare å nevne det pga. ukjente grunner (CHAA-CHIIIING!!)

Kilde

:D

8358536[/snapback]

Står da ingenting offisielt om at PS3 får eksklusivt innehold i den artikkelen der...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...