Gå til innhold

Nytt om Grand Theft Auto IV (Multi)

Anbefalte innlegg

Ja, jeg merket meg det jeg også. Syns det virker utrolig rart, spesielt fordi serien startet på Playstation. Skulle tro det var en eller annen form for avtale på gang, men sånne ting har kanskje ingen betydning lenger i 2007.. Uansett, av den grunn blir det 360, og ikke ps3 på meg. Episodic Content - I like!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ikke vert så gøy å fly rundt i lille Liberty uansett mener jeg.

Vil heller ha kvalitet over kvantitet...

eg trur ikkje akkuratt liberty city blir liten...;)

Hørte ikke noe om at den var "bygget på" fra 3eren da.

Har ikke fulgt med så mye du TheOats? :p

Liberty CIty i GTA IV er modellert etter New York og skal være litt mindre enn San Andreas rent arealmessig, men være stappfyllt av ting å gjøre ++

8358210[/snapback]

Da er det bygget på da, trodde det skulle være samme Liberty som i 3eren.

Lenke til kommentar

Nooooooes! Kjempeskuff at de har fjernet fly (regner med det blir helikopter, tho. Noen som vet noe om dette?) og de store åpne arealene rundt byen. Kunne tilbringe timesvis i San Andreas med bare å kjøre eller fly rundt i det flotte landskapet.

Lenke til kommentar

Kommer nok garantert også ut til PC, men som alle de forrige men nye utgavene først til konsoll, og så til PC ca et år etter....

Jeg venter ihvertfall til en eventuell PC versjon. Selv om spillet ser utrolig kult ut, så gidder jeg ikke bruke mange tusen for å få spillt GTA IV litt før.

Lenke til kommentar

Jeg håper ihvertfall de gjør multiplayeren like bra som SA-MP til San Andreas. Der har man jo 40-50 spillere online uten noe problem på en bra server.

Men liker ordene de brukte at vi ikke kan se fram til en massiv flerspillerdel. Håper de ikke gjør noe så teit som å avgrense hele området og deler det opp i x antall deathmatch arenaer. Det hadde virkelig sugd.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...