Tim Pop Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja, jeg merket meg det jeg også. Syns det virker utrolig rart, spesielt fordi serien startet på Playstation. Skulle tro det var en eller annen form for avtale på gang, men sånne ting har kanskje ingen betydning lenger i 2007.. Uansett, av den grunn blir det 360, og ikke ps3 på meg. Episodic Content - I like! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hadde ikke vert så gøy å fly rundt i lille Liberty uansett mener jeg.Vil heller ha kvalitet over kvantitet... eg trur ikkje akkuratt liberty city blir liten... Hørte ikke noe om at den var "bygget på" fra 3eren da. Har ikke fulgt med så mye du TheOats? Liberty CIty i GTA IV er modellert etter New York og skal være litt mindre enn San Andreas rent arealmessig, men være stappfyllt av ting å gjøre ++ 8358210[/snapback] Da er det bygget på da, trodde det skulle være samme Liberty som i 3eren. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det har for lengst blitt bekreftet at det vil være ekslusivt nedlastbart innhold til GTA IV på PS3 også, så med mindre noe har endret seg der, så unnlater de nok bare å nevne det pga. ukjente grunner (CHAA-CHIIIING!!) Kilde Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nooooooes! Kjempeskuff at de har fjernet fly (regner med det blir helikopter, tho. Noen som vet noe om dette?) og de store åpne arealene rundt byen. Kunne tilbringe timesvis i San Andreas med bare å kjøre eller fly rundt i det flotte landskapet. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som vet om spillet kommer til PC? Eller om det bare kommer til Consoll? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som vet om spillet kommer til PC? Eller om det bare kommer til Consoll? 8358952[/snapback] Bare til konsoll foreløpig (tror jeg). Men hvorfor skulle de ikke ha lyst til å tjene masse gryn på pc brukere? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ble sagt i begynnelsen at begge skulle få forskjellig ekstra content.. men lenge siden noe har blitt nevnt om det. Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kommer nok garantert også ut til PC, men som alle de forrige men nye utgavene først til konsoll, og så til PC ca et år etter.... Jeg venter ihvertfall til en eventuell PC versjon. Selv om spillet ser utrolig kult ut, så gidder jeg ikke bruke mange tusen for å få spillt GTA IV litt før. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gta har alltid vært best på pc.. bare synd det kommer senere der alltid. Kontrollen er i hvertfall veldig digg der Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 I GTA3 var det en vei som skulle til Carsen (tror det var rett), håper at den kommer som extra en gong Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bra det ikke er like stort som SA. SA var etter min mening alt for stort, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, endte med at jeg ikke gadd spille mer :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette er noe å se fram til, ja. Det kommer nok til PC til slutt, akkurat som forgjengerne gjorde. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Også med multiplayer da Jihaaa Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bedre å gi alle spillets områder unikhet, detaljer og egen stil, enn å kun satse på at enorme arealer skal fikse biffen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Var jo kjipt at flyene ble kuttet ut, men har vel ikke så stor bruk for de i kun én by.. Bare gi meg sykkel, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Multiplayer? *mimre GTA 1 og 2* GTA 1 og 2 fungerte veldig bra på PC. Jeg mener de er de beste spillene i serien. Endret 11. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
mennas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lurer på hvordan den kommer bli grafikkmessig ps3 vs 360 jeg... har allerede 360 og vurderer og kjøpe ps3 når lommeboka blir litt feitere/ps3 blir billigere.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Niko Belic? Hmm, høres ut som en kroat og at fetteren heter Roman gjør at jeg vil tippe at de er kroater... Uansett morro med mer realisme, synd med flyene... Håper vi får noen sikkelige terrengsykler da og realistisk skade Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bra det er med multiplayer. Hadde blitt skuffet om ikke, egentlig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg håper ihvertfall de gjør multiplayeren like bra som SA-MP til San Andreas. Der har man jo 40-50 spillere online uten noe problem på en bra server. Men liker ordene de brukte at vi ikke kan se fram til en massiv flerspillerdel. Håper de ikke gjør noe så teit som å avgrense hele området og deler det opp i x antall deathmatch arenaer. Det hadde virkelig sugd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg