Gå til innhold

Nedlastninger ved "et klikk" i firefox

Anbefalte innlegg

Hei!

Da det er hyperkoblinger til video/musikkfiler i firefox pleier det å være slik at når jeg trykker på linken, kommer spørsmål om nedlastning og greier. Men etter at jeg installert iTunes og quicktime(kan ikke slette pga iTunes) kommer heller musikken opp og spilles i quicktime. Noen ganger går det selvfølgelig ann å høyreklikke og "save as..", men ikke alltid og jeg vil gjerne få lastet ned de andre filene også.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Da det er hyperkoblinger til video/musikkfiler i firefox pleier det å være slik at når jeg trykker på linken, kommer spørsmål om nedlastning og greier. Men etter at jeg installert iTunes og quicktime(kan ikke slette pga iTunes) kommer heller musikken opp og spilles i quicktime. Noen ganger går det selvfølgelig ann å høyreklikke og "save as..", men ikke alltid og jeg vil gjerne få lastet ned de andre filene også.

Noen som kan hjelpe?

8356752[/snapback]

sjekk add-ons siden til firefox :)

Lenke til kommentar

Gå til innstillinger i firefox, og fanen innhold, så finner du noe som heter filtyper. Klikk på "behandle" og finn filtypene du har problemer med og klikk "rediger handling". Nå kan du endre hvilket program det skal åpnes i, eller du kan velge "lagre dem på datamaskinen" for å få opp nedlastningsvindu når du klikker på linkene.

Løser dette problemet ditt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...