int20h Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lisensavtalen som VIA hadde med Intel har utløpt. Kan selskapet fortsatt produsere brikkesett for Intel-plattformen? Les mer Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nå tror jeg ikke dette vil være en direkte nedtur for Intel, VIA chipset er vel ikke akkurat av de beste.. Om VIA slutter med Intel chipsets vil det riktignok være en stopp med superbillige Intel hovedkort om jeg ikke tar veldig feil.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nå tror jeg ikke dette vil være en direkte nedtur for Intel, VIA chipset er vel ikke akkurat av de beste.. Om VIA slutter med Intel chipsets vil det riktignok være en stopp med superbillige Intel hovedkort om jeg ikke tar veldig feil.. 8356689[/snapback] De superbilliger er det vel SIS som lager? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324995 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nå tror jeg ikke dette vil være en direkte nedtur for Intel, VIA chipset er vel ikke akkurat av de beste.. Om VIA slutter med Intel chipsets vil det riktignok være en stopp med superbillige Intel hovedkort om jeg ikke tar veldig feil.. 8356689[/snapback] Kjenner vi VIA riktig, så fortsetter de bare produksjonen. Ellers er SiS en alternativ billigleverandør av brikkesett, så antageligvis vil ikke billigkortene forsvinne med VIA.. Ikke at jeg tror VIA heller forsvinne da Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Joda, SiS er ikke dumme, du får noen ganske gode DFI kort med SiS brikkesett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kanskje lisensproblemene fordufter akkurat i rett tid for VIA? Intel opens up its front side bus to the world+dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå