Gå til innhold

Problemer med kommoando "PsExec"

Anbefalte innlegg

Hei" Jeg har prøv å bruke windows kommandoen psexec for å lek mellom to pcer jeg har hjemme. Problemet er at det virker som kommandoen ikke virker :(

Når jeg skriver det inn får jeg bare meldingen: psexec gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil.

Har prøvd med ulike komandoer men samme resultat hele veien...Noen som har erfaring eller kan hjelpe meg her?

Takk for gode svar :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har lastet ned pstools pakken, og ikke bare lest om den? Disse kommandoene finnes ikke i windows som default.

edit:

Dessuten må du være i samme mappe som exe filene, om du vil at windows skal finne dem når du prøver å kjøre dem (sett at du ikke legger dem i system32 eller noe da)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Skjerp deg a faen! DU veit sikkert at det er mye dritt på nette å da stoler ikke jeg 100% på en tulling som kanskje ikke veit en dritt om hva han prater om! Så hvorfor kan du ikke bare gi meg en link å slutte å være så jævla frekk ***

Lenke til kommentar
Skjerp deg a faen! DU veit sikkert at det er mye dritt på nette å da stoler ikke jeg 100% på en tulling som kanskje ikke veit en dritt om hva han prater om! Så hvorfor kan du ikke bare gi meg en link å slutte å være så jævla frekk ***

8356993[/snapback]

Hehe, nå måtte jeg nesten le litt. Du kaller meg frekk? Hør på deg selv, du banner og steiker i vei, og sier at jeg skal skjerpe meg.

Uten at jeg ønsker å gå så altfor detaljert til verks, rett og slett fordi jeg ikke gidder å snakke med en arrogant liten dass som deg selv, skal jeg allikevel fortelle deg hvorfor jeg ikke bare gav deg en link til å begynne med.

Jeg er så ufattelig lei av folk som absolutt skal opprette nye tråder og spørre om idiotiske ting uten at de prøver å løse problemet først selv. Med det sagt synes jeg det var helt OK av deg å opprette denne tråden til å begynne med, da du trolig ikke var klar over at pstools måtte lastes ned - noe det selvsagt ikke er noe i veien med, hvordan skulle du kunne vite det?

Men når jeg gir deg navnet på hva du skal lete etter, og i andre omgang sier "søk etter pstools på google", og du(edit) fremdeles sitter fast, og istedet for å gjøre som jeg sier, kaller meg frekk...

Du sier at du ikke kan stole på alt du finner på nettet - helt riktig. Men første treffet på google når du søker på pstools er jo microsoft.com! Jeg mener, tror du virkelig at de distribuerer trojaner?

Nei gutt, du får faen meg, som du selv sier, skjerpe deg selv. Ikke kom her å forlang at folk skal sitte å gjøre noe som helst for deg, når du flyter rundt med en sånn holdning.

Ha en fortsatt fin dag, og lykke til!

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Helt greit at du syns det blir for mye å spørre om en link. Men det jeg reagere på er måten du sier det på! Kunne du ikke bare sagt hva du mente uten å være så jævla frekk!? Hvis du kanskje hadde hatt erfaring med programmet kunne du kanskje bare lett skrevet inn linken du brukte? Å når du kaller meg udugelig er det DU som er arrogant! Å hvorfor bryr du deg egentlig om de som oppretter dumme tråder kan du ikke bare overse dem? Du kan ikke regne med at alle har like mye erfaring med pc som det du anntagelig har!

Men takk for ALL den flotte HJELPEN

Lenke til kommentar
Helt greit at du syns det blir for mye å spørre om en link. Men det jeg reagere på er måten du sier det på! Kunne du ikke bare sagt hva du mente uten å være så jævla frekk!? Hvis du kanskje hadde hatt erfaring med programmet kunne du kanskje bare lett skrevet inn linken du brukte? Å når du kaller meg udugelig er det DU som er arrogant! Å hvorfor bryr du deg egentlig om de som oppretter dumme tråder kan du ikke bare overse dem? Du kan ikke regne med at alle har like mye erfaring med pc som det du anntagelig har!

Men takk for ALL den flotte HJELPEN

8357181[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...