toresuul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har en 3com Officeconnect trådløs router (samt bredbånd fra NTE (fiber)). Rett som det er mister routeren "forbindelsen" dvs. jeg er på nett (fiber) men det virker på meg som routeren slutter å virke. Må ta strømmen på den flere ganger for å få den opp igjen. Virker også som den kommer opp igjen raskere hvis jeg restarter den stasjonære pc'en som er tilkoplet (med kabel) Dette skjer oftere og oftere kan det også virke som. Noen kreative forslag ? (feilsøking etc) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har en 3com Officeconnect trådløs router (samt bredbånd fra NTE (fiber)). Rett som det er mister routeren "forbindelsen" dvs. jeg er på nett (fiber) men det virker på meg som routeren slutter å virke. Må ta strømmen på den flere ganger for å få den opp igjen. Virker også som den kommer opp igjen raskere hvis jeg restarter den stasjonære pc'en som er tilkoplet (med kabel) Dette skjer oftere og oftere kan det også virke som. Noen kreative forslag ? (feilsøking etc) 8356624[/snapback] Hvor gammel er routeren? Min varte i noen år, før strømadapteret tok helt kvelden.. Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) den er fra okt/nov 2004 ser jeg... Endret 11. april 2007 av toresuul Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Høres ut som noe av samme problemene jeg hadde med min 3com officeconnect som jeg kjøpte før jul, eller rundt der. Firmwaren på hjemmesiden hjalp ikke noe i hele tatt, men kontaktet komplett som hadde en annen firmware som hjalp og alt fungerer tip top etter det. Prøv å oppgrader firmwaren å sats på at det hjelper Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Regner med at det var denne jeg fant på hjemmesiden til 3com i går - noe lurt å vite om før jeg gjør dette - eller er den oppe å går igjen - etter oppdateringen / just like that (har en tuner/drembox som er avhengig av nettet for å fungere og Liverpool spiller i kveld - DUMT å være uten TV da ja... ) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 vel, jeg har også fiberoptisk kobling fra NTE, har samme problem med min trådløse netgear router... Men dette problemet melder seg gjerne bare hvis jeg bruker mye båndbredde, tror rett og slett at routeren ikke takler trafikken. (Dårlig produkt, 108Mbps trådløs som ikk takler 6Mbps nedlastning?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå