Den store P Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er på leting etter en side som kan vise meg børsnoteringer, en side som stadig er oppdatert i forhold til aksjekursene, der man både kan kjøpe å selge aksjer, eller bare en oversikt.. Vis noe slikt finnes, må det gjerne postes her. Vet ikke om det er riktig kategori, men satser på at vis jeg poster her, så blir det ikke så altfor mye skade. Takker for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er på leting etter en side som kan vise meg børsnoteringer, en side som stadig er oppdatert i forhold til aksjekursene, der man både kan kjøpe å selge aksjer, eller bare en oversikt.. Vis noe slikt finnes, må det gjerne postes her. Vet ikke om det er riktig kategori, men satser på at vis jeg poster her, så blir det ikke så altfor mye skade. Takker for svar 8356556[/snapback] Stocklink.no er vel en slik side. ellers tror jeg dn.no og na24.no og e24.no har noe greier også. Skal du handle anbefaler jeg nordnet.no, du må selvfølgelig registrere deg og sette inn penger osv før du kan handle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå