Gå til innhold

Trenger en gameport

Anbefalte innlegg

Prøvde meg med en Rockfire USB til Gameport adapter på Force Feedbacken stikka mi, men det funket dårlig. Så den går i retur til clasolhson. Er det noen andre måter å få deg en gameport på ? (hovedkortet mitt har interigert lyd) Tenkte først og fremst på å bare skaffe meg et live kort og slå av den interigerte lyden. Bruker den interigerte chippen mye cpu kraft forresten ? .. Vil jeg få en merkbar ytelsesøkning ? (jeg vet jeg kan teste dette, men hvis det var noen visste det ... )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tradisjonelt er dedikerte lydkort milevis forran integrerte løsninger, men hvis det er et nyere hovedkort skal du ikke se bort ifra at det er på høyde med(eller kansje bedre) enn billige dedikerte lydkort.

Men investerer du i et ett nyere(les:bedre) dedikert kort vil dette med all sansyndlighet vere bedre enn det du har innebygd.

EDIT:

Ytelsesøkningen vil ikke vere merkbar ved et bytte, men den vil sansyndligvis vere målbar.

Mvh

Stian

BTW: Prøv FreeBSD :wink:

Hvis det er relevant er dette mine maskiner.

[ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-12-18 09:32 ]

Lenke til kommentar

jaaada .. :smile: MS Sidewinder Force Feedback pro .. den første verisjonen .. er lenge siden jeg fikk den ... flere år ... Tenkte på et live! kort jeg .. åssen er det i forhold til Avance 97 chippen som sitter i MSI 648 MAX da ? ..

EDIT: Live player kortet som ligger på rundt 300 spenn .. ikke digital ..

[ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-12-18 10:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...