Gå til innhold

Mortal Kombat II til Playstation Store 12. April

XDamage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig å registrere VISA på US account ja. Du skriver inn en amerikansk adresse, og så velger du billing information senere hvor de spør om du skal ha samme adresse som personal info. Svar ja og legg innd etaljer. Kjøpte meg Syphon Filter 1 til PSP for 6$ :)

8357888[/snapback]

Takk! Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Så da kan man altså velge Norway som land, ved registreringen av VISA kortet?

Problemet er at jeg ikke fikk endret på United States som land, siden det er grået ut, så jeg håper det virker.

En kompis fortalte at man tidligere kunne kjøpe ting via amerikansk Wii konto, men at dette ble satt en stopper for. Håper ikke dette skjer med Playstation Store også!

:whistle:

Lenke til kommentar
Velg USA som land. Hvis ikke fungerer det ikke.

8358442[/snapback]

Går utifra at du mener på selve accounten ja? Jeg har jo ikke et VISA kort som er registrert i USA, så man må vel nødvendigvis få registrert Billing Info, med de reele norske kortopplysningene, med Norway som land (på kortinfoen, ikke selve PS3 kontoen).

Men som sagt, skal prøve. :thumbup:

Lenke til kommentar
kvifor skal me måtte gje oss ut for og vere amerikanere, vil ivertfall ikkje eg...

sony kan slutte og vere usa elskere og tilby samme innhold til oss i EU også...

8358752[/snapback]

Dette her det samme som skjer på Marketplace på Xbox 360, og har ikke noe med at Sony eller MS ikke liker europeere. Dette går dessverre på rettigheter og lisenser.

Tror nok både Sony og Microsoft vil gi ut innholdet sitt til flest mulig kunder, det er tross alt det de tjener penger på. Om pengene kommer fra en amerikaner eller en europeer gir de nok blanke i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...