superreven Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 I mine øyne den beste tv-serien noensinne laget, blir herved tatt av luften før sin planlagte tredje sesong pga av lavere seertall og store utgifter med produksjonen. Les mer her. Hvis du vil at sesong 3 skal få livets rett signèr HBO’s Rome: 3rd Season Online Petition. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Når kommer sesong to til Tv-norge? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Signert. Håper det er ein mulighet for at denne serien kjem tilbake, fordi det er få seriar med denne kvaliteten og eit så epic historie, og med eit så fantastisk scenery... Kom igjen, signèr det du og! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Slike sider er latterlige. Tviler på at HBO vil gjennomføre en ny sesong til 100 millioner dollar bare pga. at noen sktriver under på nettet. Når det er sagt, så er det ikke en serie jeg heller vil se en sesong til av Lenke til kommentar
sicClown Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det samme skjedde med Carnivàle, som og gikk på HBO. Ein fantastisk serie, som likevel fikk lavare sjåartall og var for dyr i produksjon. Synd at amerikanerene ikkje kan sette pris på virkelig gode serier. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Eller snu det rundt, det er synd de må bruke så ufattelig mye penger på seriene sine. Man må ikke håndmale alle rustningene i Rome for så å begå den feilen å bruke stearinlys slik de gjorde i sessong 1 ... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Slike sider er latterlige. Tviler på at HBO vil gjennomføre en ny sesong til 100 millioner dollar bare pga. at noen sktriver under på nettet. Når det er sagt, så er det ikke en serie jeg heller vil se en sesong til av 8360548[/snapback] Har ikke sansen for slike sider jeg heller, men det koster meg absolutt ingenting å skrive under. Tviler på det finnes noe annet medium vi kan benytte oss av for å forsøke og overbevise dem om å lage tredje sesongen. Vil sannsynligvis ikke hjelpe, men ja.. skader ikke. Endelig en intelligent og skikkelig interesant serie, og så skal den legges ned fordi den menige amerikaner er for "enkel" til å sette pris på god underholdning. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hos meg som liker HBO serier slo ikke Rome helt inn! Holder meg til The Sopranos Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hos meg som liker HBO serier slo ikke Rome helt inn! Holder meg til The Sopranos 8362094[/snapback] Samme her og jeg er storfan av Six Feet Under, Sopranos, Oz, The Wire, Entourage og Carnivale(ohh Clancy Brown<3). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå