mars001 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har reinstallert og nå importert bokmerkene inn i IE7 men når jeg trykker på de laster IE7 inn en siden som ligger i cache fra forrige gang. Utrolig irriterende da det er sider med stor aktivitet og nye saker merkes med "new" "updated" osv, da må jeg sitte og manuelt oppdatere sidene. Kanskje ikke så mye jobb men det blir irrterende når jeg må gjøre det på alle bokmerkene. Sånn skal det vel ikke være? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sært. en midlertidig løsning er å trykke F5 eller ctrl-r eller slikt for å påtvinge oppdatering. Også går det kanskje ann å få IE til å slette all cachen når programmet lukkes? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hmm, prøvde å kjøre ctrl+f5 også for å laste sidene helt fra bunn av men det funket dårlig. La inn Firefox istedet og da funker det fint. Tenkte jeg skulle prøve å installere minimalt med programmer på denne PC'en men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå