Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 dette høres ikke bra ut, du har havnet i en særdeles skjip situasjon. jeg tror du bør prøve og fortelle henne og hennes familie din versjon av hva som har skjedd. Ikke forvent at de skal tro deg - det er svært få som tror deres egen datter lyver - men prøv iallefall å fortelle hva som har skjedd. Kanskje det beste er å skrive et brev eller noe til folka - for det er godt mulig de ellers bare avbryter og svarer frekt hvis du tar kontakt? Et lett slag i ansiktet kommer du neppe til å bli anklagd for, men hvis det stemmer at du tok kvelertak (eller noe som for hun føltes som et kvelertak) er det ikke bra for din sak. De andre tror ikke på at hun var utro? Hva med mannen som hun lå med? Hvis du vet hvem det er, så er vel saken klar? Forstår ikke at akkurat det er noe å nekte for... Merkelig dame dette! 8355980[/snapback] Ja..Vet hva han heter ja.. Men tror du liksom de vill innrømma det? Da har jo hun løyet.. og hvem vill tro på ei så lyge om noe så vesentligt ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Problemet er at jeg ikke får ta noen helst kontakt med den JEV** familien... For da blir jeg anmeldt for Trakkasering... Kan du tenke deg? Det verste av alt er tross alt å miste DET ENESTE SÅ BETYR NOE I LIVET!! 8355988[/snapback] Av denne grunn bør du ikke oppsøke familien selv eller ringe. De har nemlig trodd på damen versjon, og føler at du plager dem. men hvis du sender étt brev kan de jo ikke klage over trakkasering, samt at du får en mulighet til å forklare deg og opplyse familien om de faktiske forhold. Dog: ikke forvent at de plutselig tror på deg. Desverre er det helt naturlig å passe på og vokte sine barn... Til slutt: du vil uten store problemer finne deg noe bedre enn dette kvinnemenneske, og nå har du faktisk muligheten. Etter en stund vil dette forhåpentligvis være glemt, og du er glad for å ha funnet deg noe bedre Lenke til kommentar
Iril Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kjip sak dette her.. Det er tydelig at dette er ganske nylig og at du er veldig sur og lei deg.. Det er ikke vanskelig å se på hvordan du skriver.. Jeg vil derfor komme med forslaget om at du lar det ligge litt.. Du kommer ingen vei når du er så ute av deg.. Det er også en ide å la familien og damen (kjerringa) få litt tid.. at dere får roet dere ned alle sammen.. og så prøve å ta kontakt.. men gå til politiet.. det er ikke noe dumt.. men ro deg kraftig ned før du gjør det Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Problemet er at jeg ikke får ta noen helst kontakt med den JEV** familien... For da blir jeg anmeldt for Trakkasering... Kan du tenke deg? Det verste av alt er tross alt å miste DET ENESTE SÅ BETYR NOE I LIVET!! 8355988[/snapback] Av denne grunn bør du ikke oppsøke familien selv eller ringe. De har nemlig trodd på damen versjon, og føler at du plager dem. men hvis du sender étt brev kan de jo ikke klage over trakkasering, samt at du får en mulighet til å forklare deg og opplyse familien om de faktiske forhold. Dog: ikke forvent at de plutselig tror på deg. Desverre er det helt naturlig å passe på og vokte sine barn... Til slutt: du vil uten store problemer finne deg noe bedre enn dette kvinnemenneske, og nå har du faktisk muligheten. Etter en stund vil dette forhåpentligvis være glemt, og du er glad for å ha funnet deg noe bedre 8356009[/snapback] Så du mener at jeg ikke kan bli anmeldt for trakkasering viss jeg sender et brev. Når de har sagt at eg ikkje ska ta noen som helst kontakt med noen i den familien/vennekretsen hennes. ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så du mener at jeg ikke kan bli anmeldt for trakkasering viss jeg sender et brev.Når de har sagt at eg ikkje ska ta noen som helst kontakt med noen i den familien/vennekretsen hennes. ? 8356019[/snapback] Jeg kan selvfølgelig ikke garantere dette. Men hvis de ikke hørte fra deg på et par uker, og at de så fikk enn eneste lite velskrevet ikke-anklagende brev i postkassen, synes jeg de ikke har hjemmel for å klage over trakkasering. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kjip sak dette her.. Det er tydelig at dette er ganske nylig og at du er veldig sur og lei deg.. Det er ikke vanskelig å se på hvordan du skriver.. Jeg vil derfor komme med forslaget om at du lar det ligge litt.. Du kommer ingen vei når du er så ute av deg.. Det er også en ide å la familien og damen (kjerringa) få litt tid.. at dere får roet dere ned alle sammen.. og så prøve å ta kontakt.. men gå til politiet.. det er ikke noe dumt.. men ro deg kraftig ned før du gjør det 8356011[/snapback] Det jeg mener er.. At du gjør det slutt med den du er i lag med.. Før du begynner et nytt forhold til en annen. Og hvorfor kjøpe hus i lag..Når jeg tar henne i å vær utro 3dager etterpå..? Å så sier hun til folk at vi har hatt problemer lenge? what?.. å når jeg "MISHANDLET" henne..så var det dråpen på begeret. Problemet hennes er jo at jeg kan jo ikke bevise at hun har vært utro..Hvordan bevise at en person har vært utro? Greit at en sak har flere sider. Men trenger ikke lyge i hvertfall!! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Men nå må jeg PRØVE å få sove.. Så må skrive hva dere mener osv.. Leser det i morgen. Takk for all tips/hjelp. Trenger det Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er ikke noe annet å gjør enn å bruke tid.. å finne et nytt og bedre kvinnfolk?(eller bli homo?) Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Grunnen til at hu klikka så i vinkel etter at dere hadde kjøpt hus er nok fordi hun ikke var klar over hvor djupt forhold dere var inni før etter kjøpet. Derfor forsvant hu med halen mellom beina, slo opp og beskylder deg for mishandling for å dekke over egoismen. Utspekulert hurpe. Ustabil til de grader. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvis jeg var deg ville jeg kuttet all kontakt med hun og familien og kanskje inngått en avtale om å selge huset sammen med hun og splitte pengene e.l . Lenke til kommentar
Gjest amigos23 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Slike kvinnfolk fins det heldigvis ikke mangen av! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei. Hva gjør man når man tar dama i å vær utro 3dager etter et huskjøp. Etter et 3,5 år langt forhold. Å så etterpå sier hun til folk at det ble slutt grunnet mishandling+drapstruing +++ Hva skal man da gjøre? Så går hun rundt å sier dette.. Selv om jeg kan bevise det ikke er sant. Så fortsetter hun. What to do ? 8355823[/snapback] 1) Du gir mannen som knulla henne SPØ! 2) Du anmelder henne. 3) Du selger huset og finner deg noe annet. 4) Du vinner Slike kvinnfolk fins det heldigvis ikke mangen av! 8371553[/snapback] Hovedproblemet er at de finnes i det heletatt. Endret 12. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Psykologisk kriføring dette her.. Et spill damer kan LANGT bedre enn oss mannfolk. Forstår godt at du befinner deg i en ytterst kjip situasjon, du har min sterkeste medfølelse. Mulig hun gjør det for å ikke tape ansikt? Ved å legge skylda over på deg skifter man fokus bort fra hennes handling og over på din, ettersom mishandling og trusler står langt lavere i kurs hos de aller fleste enn utroskap. Det vekker også beskyttelsesinstinktet hos familie og venner, som kanskje nekter å tro noenting av det du sier, tror historien din er pølsevev for å forsøke å legge skylden på henne, etc... Ta kontakt med en advokat som kan hjelpe deg til å foreta de rette valgene, så slipper du å gjøre ting som kan komme tilbake og ta deg på et senere tidspunkt. Det er fort gjort å bli så utmattet eller drittlei at man gir eff og lar alt fare. Som regel anbefaler jeg alltid folk å forsøke å snakke seg til en løsning. Kommunikasjon er griseviktig, men i dette tilfellet tror jeg det blir å kaste bort pust... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå