Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetsbrudd 2 4

Gjest Gjest_Loffen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Loffen_*

Hei.

Hva gjør man når man tar dama i å vær utro 3dager etter et huskjøp.

Etter et 3,5 år langt forhold.

Å så etterpå sier hun til folk at det ble slutt grunnet mishandling+drapstruing +++

Hva skal man da gjøre? Så går hun rundt å sier dette.. Selv om jeg kan bevise det ikke er sant. Så fortsetter hun.

What to do ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

drapstrusler er alvorlig, og du må gjerne fortelle om dette til politi. Det å bli uretmessig anklaget for mishandlig er også svært alvorlig!

---

Hva man skal gjøre videre er ikke lett å svare på. Jeg kjenner ikke deg, og har heller ikke vært i noen lignende situasjon. Men jeg vil råde deg til å oppsøke venner/familie/kolleger etc og fortelle om hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Ustabil hu nei.. ?? Det er jo blitt til at det er jeg som er ustabil. Eller Gal som hun kaller det.. Men å snakke til meg.. Det kan hun ikke.. Men snakke med alle andre om det(lyge).. det funker fint for henne.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Takk for svar.. Men er det muligt å anmelda en person for å gå rundt å si at jeg har mishandlet , drapstruet osv.. Jeg kan jo ikke bevise at jeg IKKE har gjort det.

Hvordan bevise en handling som ikke er sant?

Lenke til kommentar

ustabil eller ei: mr. kotelett har et poeng i det å ikke synke ned på hennes nivå. Prøv og hold motet og fatningen oppe.

Drit i at dere nettopp har kjøpt hus, det spiller liten rolle i det store bildet - det som værre er, er å finne ut at dama er utro, samt plutselig viser et voldsomt raseri ovenfor deg.

Bruk litt tid til å tenke gjennom hva som nettopp skjedde. Det du trenger nå er å få snakket med andre om alt sammen - ikke gå rundt med alt sammen innestengt

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Men når andre ikke er inntressert i å høre "drit" som de kaller det..

Så what to do då.. Som de sier "en sak har 2 sider"..bla,bla.. Men er det muligt å anmelde noen for å gå rundt å beskylde meg for noe som ikke er sant ?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*
Syk til dame du har rota deg bortpå da.

Virker som hun bare vil dekke over at hun selv var stygg å slem mot deg.

8355882[/snapback]

Er akkurat det.. Men så nekter hun å snakke mer med meg. Familien nekter henne å ha kontakt med meg. For hun forteller jo historier som får meg til å høres ut som den Galne mannen.. Får telefon fra familie medlem om at ting kan anmeldes nå. What? eg har jo ikke gjort det eg blir beskyldt for? Å sier JA anmeld meg da for helv***.... Men nei. det vill de ikke belaste meg med. Å herreguuuuud!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*
Ta en tur til polti. Anmeldelse. Ellers så må du jo fikse opp selv.

waacko dame da

8355898[/snapback]

Anmelde for løgn? Går det?

Lenke til kommentar

Så what to do då..  Som de sier "en sak har 2 sider"..bla,bla.. Men er det muligt å anmelde noen for å gå rundt å beskylde meg for noe som ikke er sant ?

8355880[/snapback]

Folk er sjeldent interessert i ren drittslenging, men derimot sakelig argumentasjon og synspunkter ønskes velkommen :)

Hvis du føler deg veldig krenket av beskyldningene som hagler mot deg (mishandling, drapstrusler?), så kan du anmelde vedkommende for det ja. Politiet har sannsynligvis viktigere ting å ta seg til, så slike saker blir ofte henlagt - men en anmeldlse viser at du ikke godtar slike anklager, hvilket betyr at du neppe har utført det du anklages for!

At en sak har (minst) to sider, er nok helt rett. Akkurat hvilken grunn damen hadde til å utføre det hun gjorde, aner jeg ikke, og det blir egentlig litt slemt av meg å spekulere i slikt. Men det trenger ikke være noe galt med deg, for meg virker det som at damen har gjort noe utilgivelig dumt!

Nå aner ikke jeg om du i det hele tatt orker/ønsker å snakke med damen, men det kan hende det hjelper å få høre hennes "versjon" av det som skjedde. Da tenker jeg altså på det som foregikk før hun ble ferska: hvorfor var hun utro, er det slik at hun ikke elsker deg lengre, hvorfor sa hun aldri noe til deg etc, etc... At det ble mye kjefting og smelling i det du oppdaga hu til sengs med en annen forstår jeg godt: hvem klarer å holde seg rolig og sakelig i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Glemte å få med meg i farten. Ja jeg smikte hun på kinnet. Og ja deg skal ikke gjøres. Og angrer på det. Men gjort er gjort. Men å bli beskyldt for MISHANDLING da går grensen for meg altså. Beskylder meg for (hørt via en telefonsamtale med en i slekten hennes) at jeg er heldig å ikke bli anmeldt for Vold(slått henne,spent henne, Kvelertak, Albuen på halsen hennes og opp etter veggen+++)

Da lurer jeg på.. hvordan motbevise anklagene? Har hun noen merke på kroppen..ehh nei..(va vell derfor det ikkje blei anmeldt,selv om de sa jeg var heldig)..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Så what to do då..   Som de sier "en sak har 2 sider"..bla,bla.. Men er det muligt å anmelde noen for å gå rundt å beskylde meg for noe som ikke er sant ?

8355880[/snapback]

Folk er sjeldent interessert i ren drittslenging, men derimot sakelig argumentasjon og synspunkter ønskes velkommen :)

Hvis du føler deg veldig krenket av beskyldningene som hagler mot deg (mishandling, drapstrusler?), så kan du anmelde vedkommende for det ja. Politiet har sannsynligvis viktigere ting å ta seg til, så slike saker blir ofte henlagt - men en anmeldlse viser at du ikke godtar slike anklager, hvilket betyr at du neppe har utført det du anklages for!

At en sak har (minst) to sider, er nok helt rett. Akkurat hvilken grunn damen hadde til å utføre det hun gjorde, aner jeg ikke, og det blir egentlig litt slemt av meg å spekulere i slikt. Men det trenger ikke være noe galt med deg, for meg virker det som at damen har gjort noe utilgivelig dumt!

Nå aner ikke jeg om du i det hele tatt orker/ønsker å snakke med damen, men det kan hende det hjelper å få høre hennes "versjon" av det som skjedde. Da tenker jeg altså på det som foregikk før hun ble ferska: hvorfor var hun utro, er det slik at hun ikke elsker deg lengre, hvorfor sa hun aldri noe til deg etc, etc... At det ble mye kjefting og smelling i det du oppdaga hu til sengs med en annen forstår jeg godt: hvem klarer å holde seg rolig og sakelig i en slik situasjon?

8355923[/snapback]

Hennes versjon? der er umuligt. For hun er jo nektet å i det hele tatt snakke/sms(KONTAKT) med meg.. Hun har jo framstillt meg som en psykopat. Men hun har jo sagt sin versjon til noen jeg har snakket med. Hun utro neii.. Hvordan kan jeg bevise det?? har bare sett det med egne øyne.. Men det hjelper lite uten vitner.

Alt blir bare surrrrr!

Lenke til kommentar

dette høres ikke bra ut, du har havnet i en særdeles skjip situasjon. jeg tror du bør prøve og fortelle henne og hennes familie din versjon av hva som har skjedd. Ikke forvent at de skal tro deg - det er svært få som tror deres egen datter lyver - men prøv iallefall å fortelle hva som har skjedd. Kanskje det beste er å skrive et brev eller noe til folka - for det er godt mulig de ellers bare avbryter og svarer frekt hvis du tar kontakt?

Et lett slag i ansiktet kommer du neppe til å bli anklagd for, men hvis det stemmer at du tok kvelertak (eller noe som for hun føltes som et kvelertak) er det ikke bra for din sak.

De andre tror ikke på at hun var utro? Hva med mannen som hun lå med? Hvis du vet hvem det er, så er vel saken klar? Forstår ikke at akkurat det er noe å nekte for... Merkelig dame dette!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Loffen_*

Problemet er at jeg ikke får ta noen helst kontakt med den JEV** familien...

For da blir jeg anmeldt for Trakkasering... Kan du tenke deg?

Det verste av alt er tross alt å miste DET ENESTE SÅ BETYR NOE I LIVET!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...