RamGuy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hei, Jeg lurte på om noen kunne ha hjulpet meg litt med å finne de billigste måtene jeg kan komme med til Stavanger på i starten av sommerferien (som for meg er fra og med 22. Juni) Hadde tenkt til å ta meg en tur til jenta mi, men ønsker å finne billigst mulige reisemåte.. Bor i Nittedal.. Går på skole i Oslo.. Altså drar fra Oslo området.. Og skal til Stavanger.. Er 17år, og vil vell i de aller fleste tilfeller gå som voksen eller student.. Takker for all hjelp Endret 10. april 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kan sikkert få en togbillett til 150 spenn, men Norwegian går fortere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen trailersjafører i slekten? Gratis som regel... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Minipris med NSB for 199 kr i allefall... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Minipris med NSB for 199 kr i allefall... 8357118[/snapback] Hvordan klarer du å ende opp med det? Jeg ender opp med ikke lavere enn 650kroner men Norwegian går fortere. 8357088[/snapback] Flyet går fortere ja.. Men da må jeg jo klare å karre meg til Gardermoen.. Noe som jeg sikkert får til, da også gratis.. Men tar litt tid å komme seg dit, må booke 1time før flyet går.. Også lander jeg utpå Sola, og må klare å karre meg inn til Stavanger.. Tar faktisk 1t og 15min å komme meg dit jeg skal med buss fra flyplassen, og det er ikke akkurat gratis heller.. Så hvor mye tid sparer man? Til hvilken pris? Endret 11. april 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) En billett 22 juni koster nå kr 361 på www.norwegian.no. Og det er verdt pengene spør du meg. Har ei venninne som har tatt nattoget fra stavanger - oslo og tilbake igjen for disse 199 billettene (sorry, trodde det var 150) Og det høres ikke ut som en behagelig tur. Tar vel 9 timer el no. Hele turen med fly tar nok mindre enn halvparten av tiden vil jeg tro? Endret 11. april 2007 av Broseen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå