Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 sliter med å ha for liten penis erigert Slapp er den 2cm, å stiv er den 5 cm jeg er 16 år å 190 høy Pappa fortalte en historie fra jeg var liten, der jeg hadde fått en stang rett i skritett, måtte til lege å ordne sa han Så går jeig på en skole med mange møreke gutter, allel dem har stor penis Føler meg som en fyrstikk Men pungen min er stor da, litt mer en en tennisball . Vil jeg kunne ha sex da? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 sliter med å ha for liten penis erigert Slapp er den 2cm, å stiv er den 5 cm jeg er 16 år å 190 høy Pappa fortalte en historie fra jeg var liten, der jeg hadde fått en stang rett i skritett, måtte til lege å ordne sa han Så går jeig på en skole med mange møreke gutter, allel dem har stor penis Føler meg som en fyrstikk Men pungen min er stor da, litt mer en en tennisball . Vil jeg kunne ha sex da? 8355806[/snapback] må bare spørre, men er du seriøs? stemmer dette så bør du jo nesten snakke me en lege eller noe da?? kan ikke si att eg har peiling, men det hadde eg gjort.. helse søster kanskje Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er red for at jeg er seriøs ja Viste det ikke kom nåe godt ut av denne post Kansje snakke med helsesøster på skolen da..... Dumt hun er fin, gjør det bare værre Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ta en tur til lege du.. Helsesøster vet nok ingenting om det alikvel.. Spørs om dette var seriøst da ? :/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har litt problemer med å ta denne tråden seriøst. Ta deg en tur til legen, du. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er red for at jeg er seriøs ja Viste det ikke kom nåe godt ut av denne post Kansje snakke med helsesøster på skolen da..... Dumt hun er fin, gjør det bare værre 8355824[/snapback] greit nokk att det blir falut eller noe sånt.. men kan låve deg att og snakke med noen som vet hva de driver med, hadde vert til god hjelp for deg.. helsesøster er jo til for og kunne snakke med og hjelpe deg... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ser dere , ingen som tror noen kan ha så liten penis Tenk selv å aldri runke , hele greia virker som en hudpose. Følelseløs Åe når jeg tisser så får jeg slik spredning av strålen, må tørke tiss på lokket hver gang Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Åe når jeg tisser så får jeg slik spredning av strålen, må tørke tiss på lokket hver gang 8355849[/snapback] Du kan iallefall sette deg ! Se det fra den positive siden, ikke langsida Endret 10. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Åe når jeg tisser så får jeg slik spredning av strålen, må tørke tiss på lokket hver gang 8355849[/snapback] Du kan iallefall sette deg ! Se det fra den positive siden, ikke langsida 8355900[/snapback] VAR det der BEVISST ordbruk? Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Åe når jeg tisser så får jeg slik spredning av strålen, må tørke tiss på lokket hver gang 8355849[/snapback] Du kan iallefall sette deg ! Se det fra den positive siden, ikke langsida 8355900[/snapback] VAR det der BEVISST ordbruk? 8356183[/snapback] Var det bevisst idioti? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hør med en lege du, så er du på den sikre siden. Men på en annen side er jo puperteten alt fra 11 år til 19 år. Og du er jo kun 16år. Mulig den vokser etterhvert. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Åe når jeg tisser så får jeg slik spredning av strålen, må tørke tiss på lokket hver gang 8355849[/snapback] Du kan iallefall sette deg ! Se det fra den positive siden, ikke langsida 8355900[/snapback] VAR det der BEVISST ordbruk? 8356183[/snapback] Var det bevisst idioti? 8356191[/snapback] eid#kremt# Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) herregud... jeg begynner å tvile sterkt på at det her er seriøse poster.. i hele dag har det blitt postet tråder i dette forum av en gjeste bruker med navnet Gjest_<noe>_* og alle trådene virker like usannsynlige... hvis du er seriøs så gå til en lege. hvis ikke så dra til helvete å drit i å poste bullshit på dette forumet.. gjeste funksjonen er her for en grunn og skal ikke missbrukes.. Endret 11. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg tar ingen tråder starte av *gjest*-brukere seriøst lengre. Det postes altfor mye tull i sex og samliv-delen av sånne 10-åringer som har hørt om en "sexside de kan spørre om idiotiske ting", og så sitte og le av de som svarer. Av typen "mora til kompisen min vil ha sex hele tiden (jeg er 12 år) hva skal jeg gjøre? " Endret 11. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg