Gå til innhold

Hvordan tror du lost slutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ingen anelse om åssen de skal ende serien, men sesong 3 har en spennende avslutning..

****SPOILER*****

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Har lest at i løpet av nå disse to siste episodene, skal de få kontakt med redningskipet som har kommet for å hente Naomi, men om skipet rekker å komme til øya vet jeg ikke. Føler for en stor sannsynlighet at skipet vil ha en stor ulykke.

Lenke til kommentar
Ettersom at de skal holde på i 2 sesonger til så er rimlig fattig hvis ikke alle dauer.

Eneste jeg regner med at overlever er John Locke og Sawyer. Kanskje Sayid alle andre en de kan dra til helvete.

8632347[/snapback]

3 sesonger og nei det er ikke fattig. Hvis alle skulle dø så måtte de drepe nesten en person i hver episode.

Lenke til kommentar

1: Lost er best! :thumbup:

2: Lost får en avsluttende episode. Kanskje en showdown...

3: De som synes Lost har tapt seg skjønner ikke konseptet. Det SKAL være spørsmål som ikke blir besvart. Det er poenget at man skal sitte i spenning å håpe på et svar hver gang man ser på!

4: Denne sesongens siste episoder (skriver dette mai 2007) viser tendenser til at det skal bli en avslutning. Så mange spørsmål er blitt besvart at nå føler jeg vet "alt", kanskje bortsett fra hva det røykmonsteret er da.

5.1: Håper det ikke er flere sesonger, redd for at det skal bli en langtrukket flau affære.

5.2: Håper Lost varer for alltid, for det er så spennende. ... :D

Begynner desverre på å lure på om øya er skjærsilden... :( !

Gleder meg UANSETT til neste episode!! :D

Lenke til kommentar

jeg håper den aller siste episoden ikke er fullstendig avsluttende. At de har en slags åpen slutt med en overaskende cliffhanger eller noe. Synes det ville blitt kjedelig hvis lost slutter med at alle er glade for de blir reddet, typisk rolig gitarmusikk i bakrunnen... :hrm:

Heller da en heelt syk cliffhanger åpen for masse ettertanke for lost seere xD :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...