Gå til innhold

Hvordan tror du lost slutter?


Anbefalte innlegg

dette har jeg hørt fra en kompis. han sa at han hadde hørt at de hadde manus til 7 sesonger. mulig han tar feil.

 

når du sier: Det er bare sagt at det skal bli fire, ikke noe mer.

mener du at Lost er slutt etter sesong 4? eller at de skal lage sesong 4 og kanskje flere sesonger?

8471915[/snapback]

Jeg mener at det ikke er sagt noe mer om saken, ikke at det ikke blir noe. Og nei de har ikke manus til syv sesonger, det er bare bullshit.

 

I starten av sesong 3 hadde de ikke manus til halve sesongen engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De må vente med å avslutte serien til George Bush jr går av som president sånn i virkeligheten, sånn at han kan få en rolle som sittende President of USA når alle blir funnet hvis noen skjønne tankegangen min. Ble sagt i av en av de andre i en tidligere episode at LA vant SuperBowl, og at George W. Bush ble gjennvalgt, og da er det liksom naturlig at han er president når de blir funnet også... Men en sittende president kan ikke spille i en serie, men det kan en avgått.

Lenke til kommentar

Tenkte på ein ting nettopp. Det kan jo ende nesten som på Evil Dead 3 om nokon har sett den.

Hovudpersonen har komt tilbake i tid til 1000-1300 tallet, og når han skal fram igjen forteller ein trollmann han at han må legge seg i ei hule og ta 7 droper med ei væske som trollmannen gir han, også må han sove. Mens han tar dropene raser det ned nokre steiner fra hulegangen, så han mister tellinga og tar en drope for masse. Og når han våkner da med langt skjegg og spindelvev over hele seg, går han ut av hula også ser han liksom at kjente bygninger ligger i ruiner og at verden har gått under. Også roper han: "NOOO!! I SLEPT TOO LONG!" :p den filmen er morsom og hovudpersonen er genial.

 

Men altså... Eg tenkte nettopp over at LOST kan ende på nesten samme måte. Nokre få av hovudpersonane overlever. Dei blir redda av eit fly/helikopter elns, og på vei tilbake styrter dei på ei anna øy og det samme skjer med at nokre av folka dauer i krasjet og det siste man ser fra LOST er hovudpersonane og redningsteamet blir på øya, også kan eg sjå for meg Jack når han går ut av flyet/helikopteret eller whatever, så zoomer det ut og man ser liksom at de er på ei strand og fleire folk kjem ut av flyet/helikopteret og nokre deler rundt om kring og brenner. Også kjem den lyden som kjem på slutten av kvar episode også står det LOST. :p Trur faktisk det kunne vore ein alternativ slutt :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenkte på ein ting nettopp. Det kan jo ende nesten som på Evil Dead 3 om nokon har sett den.

Hovudpersonen har komt tilbake i tid til 1000-1300 tallet, og når han skal fram igjen forteller ein trollmann han at han må legge seg i ei hule og ta 7 droper med ei væske som trollmannen gir han, også må han sove. Mens han tar dropene raser det ned nokre steiner fra hulegangen, så han mister tellinga og tar en drope for masse. Og når han våkner da med langt skjegg og spindelvev over hele seg, går han ut av hula også ser han liksom at kjente bygninger ligger i ruiner og at verden har gått under. Også roper han: "NOOO!! I SLEPT TOO LONG!" :p  den filmen er morsom og hovudpersonen er genial.

 

Men altså... Eg tenkte nettopp over at LOST kan ende på nesten samme måte. Nokre få av hovudpersonane overlever. Dei blir redda av eit fly/helikopter elns, og på vei tilbake styrter dei på ei anna øy og det samme skjer med at nokre av folka dauer i krasjet og det siste man ser fra LOST er hovudpersonane og redningsteamet blir på øya, også kan eg sjå for meg Jack når han går ut av flyet/helikopteret eller whatever, så  zoomer det ut og man ser liksom at de er på ei strand og fleire folk kjem ut av flyet/helikopteret og nokre deler rundt om kring og brenner. Også kjem den lyden som kjem på slutten av kvar episode også står det LOST.  :p Trur faktisk det kunne vore ein alternativ slutt  :thumbup:

8494878[/snapback]

 

la meg si det sånn: jeg tror du er inne på noe

Lenke til kommentar

 

menne... har sotte å tenkt litt... ka om detta liksom e ein aen dimensjon, som det bermuda triangelet , pg av det magnetiske feltet som er på øy, lager et hull i dimensjonen, og når et fly/helikopter går inn i en annen dimensjon , og krasjer datasystemen og de styrter.. , det derre dahrma selskapet dreiv vel å forska på detta då på ei øy, åsså funka det... men eg fårstår ennå ikkje kossen dei i virkeligheten har fonne fly vraket og fonne alle døde... ... sikkert derfor ho derre kjerringa til desmond leite itte elektromagnetiske pulser , desmond va sikkert ein av sjefane i dahrma og har vel kanskje fortalt kjerring om magnetiske pulsar osv..

 

*Spoiler lagt til av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

menne... har sotte å tenkt litt...  ka om detta liksom e ein aen dimensjon, som det bermuda triangelet , pg av det magnetiske feltet som er på øy, lager et hull i dimensjonen, og når et fly/helikopter går inn i en annen dimensjon , og krasjer datasystemen og de styrter.. , det derre dahrma selskapet dreiv vel å forska på detta då på ei øy, åsså funka det... men eg fårstår ennå ikkje kossen dei i virkeligheten har fonne fly vraket og fonne alle døde... ...  sikkert derfor ho derre kjerringa til desmond leite itte elektromagnetiske pulser , desmond va sikkert ein av sjefane i dahrma og har vel kanskje fortalt kjerring om magnetiske pulsar osv..

 

8496042[/snapback]

 

Har sagt det før og sier det igjen.

Forfatterne av Lost har sagt at det helle ikke dreier seg om en annen dimensjon. Hørte det fra noen som sa at de hørte det i en podcast fra forfatterne. Så den teorien er nok ikke riktig desverre... :whistle:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Fram til det vi har sett nå, har forfatterne klart å skape stor forvirring og spenning i serien, så åssen de har tenkt å avslutte det hele er umulig å si, men tror de vil komme opp med noe genialt og enkelt.

 

Hadde nok foretrukket en enkel slutt enn en komplisert som krever masse etterforklaringer.

Lenke til kommentar
Tipper alle dør og dagen etter kommer hjelpen....

8384277[/snapback]

 

Ja ! INgen får tid til å fortelle noe nesten fordi alle går vekk ifra øye og dens imba simba magi immun forsvar healing sjold og alle blir som Danielle sa "they got sick" ! Alle dør på en syk måte ><

 

Kanskje folka ifra 815 blir en for stor plage for the others. dermed tar the others og doper alle ned og frakter dem hjem ? :roll:

Endret av Moff
Lenke til kommentar

De burde klare å lage en plausibel avslutting og forklaring på alt sammen i løpet av 48 episoder…

Og da er George W. Bush fremdeles president i serien, mens han i virkeligheten har gått av, og faktisk kan stille opp på en mottagelse når de kommer tilbake til USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...