Gå til innhold

Hvordan tror du lost slutter?

Anbefalte innlegg

håpe ses 4 e slutten , sko ønska det stoppa ved ses 3, menne eg har ein liten ting eg bare vil spørr om, satt det ikkje 2-3 mannfolk i et fly lang oppå et fjell med mye snø , tror kanskje det va sisste ep. av ses 2 de viste dem, aldri hørt fra dem igjen... eller e det eg som surre nå ?

8389518[/snapback]

Du surre ikke. Tror de satt på nordpolen og lette etter elektromagnetisme på oppdrag for dama til Desmond.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke Lost slutter med at de blir reddet! Føler at det kan bli en litt for kjedelig slutt. Tror det kan bli en stor konfrontasjon mellom The Others og 815 folkene hvor det ender med at få av 815 folkene overlever og de kommer seg bort fra øya med en eller annen båt som The Others hadde.

Lenke til kommentar

Mye som skal forklares, isbjørner, monstre som tramper ned trær, mørke skyer, eksplosjoner, tall som må trykkes på en PC hver 4. time, lottotall som bringer ulykke, hvem the others er, noen som ser fremtiden, hvordan laget til den franske dama døde, prestebroren til echo som viser seg fra de døde, faren til legen som også har vist seg, synske dama som claire pratet med og andre som visste om deres skjebne.... osv osv.

Personlig tror jeg at vi aldri får svar på alt mulig, kun den røde tråden gjennom serien.

Kanskje er hele øya ett gigantisk eksperiment, ett amerikansk sådan.... :hmm:

Lenke til kommentar

Slutter neppe i sesong4 med de seertalla de har nå, som de kan leve med i en god stund. Men tipper sesong5 eller 6 kan bli den siste.

Jeg tror slutten blir noe ala Michael, bare at de har et valg om at de må dra eller være på øya for evig og alltid. Kate, Locke og Sawyer vil nok bli igjen fordi de har jo ikke noe særlig liv å komme tilbake til.

Kate en fange på rømmen som venter fengselstid. Sawyer blir nok tatt for mordet på Duckett(han fyren han drepte) og er nok det tredje arvolige lovbruddet hans så han blir sendt i fengsel på livstid selv om han gjennomlevd et "helvete" vil jeg tro. Å Locke tror han mister følelsene hvis han drar derfra eller noe.

Lenke til kommentar

ser for meg at de må velge om de vil bli igjen for alltid eller reise, og det derre dahrma initiative eller ka d hette, e vel full i penger, så dei gir vel kate og sawyer nytt liv med nytt personnr, og nye navn ,

men håper for all del at det slutter med ses. 4

det e jo håpløst å fortsetta,

hvis dei ska fortsetta så vil eg at dei ska senda det kvar man-fredag , i 1/2 år , det hadde vore mye bedre enn å holda på med detta sesong oplegget...

Lenke til kommentar

15 off topic innlegg er slettet. Å buse inn i en tråd med "for en drittserie, jeg skjønner ikke hvorfor dere ser på den" er trolling av værste sort. Blir det en gjenganger i underkategoriene så vil det benyttes sterke skyts :)

(man kan gjerne diskutere om Lost er noe dritt eller ikke, men da får man opprette egen tråd. Forumkarrieren vil bli temmelig kort om man tyr til trolling).

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at det heter LOST og ikke Marooned.

ma·roon 1 (mə-rōōn') Pronunciation Key

tr.v. ma·rooned, ma·roon·ing, ma·roons

To put ashore on a deserted island or coast and intentionally abandon.

To abandon or isolate with little hope of ready rescue or escape: The travelers were marooned by the blizzard.

Lenke til kommentar

Håper for all del ikke på noe klissete hvor alle the others egentlig viser seg å være greie folk. Hvor redningsbåter kommer og hvor vi ser Jack og Kate kline i solnedgangen på vei hjem.

Kanskje ett eller annet hvor vi får en løsning, 815erne dør/blir The Others/rescued whatever og hvor et nytt fly crasher og vi ser at alt starter på ny. kinda, if u get my drift :p

Lenke til kommentar

Tror/Håper ikke at Lost-skaperne lager en klissete slutt. Ikke slik vi har sett det hittils :)

Håper på en brutal/voldelig/overraskende slutt. Tenk på all mulig random drit de har presset inn (På en god måte :)). De kan finne på alt.

Lost er digg :love:

Lenke til kommentar

De andre fikk jo ødelagt kommunikasjonssambandet sitt, skal ikke se bort i fra at det kommer noen for å lete etter de, og at det blir et lite slag ut av det.

Et alternativ er at alle hovedpersonene plutselig våkner i en forskningslab hvor forskere har drevet å kødda med hodene deres med elektroder.

Tror mer på alternativet at plutselig kommer det noen redingsfolk og at det gir en masse dillemma, skal Lock dra pga ryggskaden? Skal Kate dra fordi hun er en fange? Skal Sawyer dra pga drapet? Skal Hurley dra tilbake pga alle pengene? Skal Jack dra fordi han er så tett med de andre?

Et tredje alternativ er at de andre blir "utryddet" eller at det blir en ikkeangrepspakt mellom de og våre. Så blir "våre" funnet, men mange velger å bli igjen mot at de får regelmessige forsyninger og hus osv. Kanskje tilogmed Hurley spanderer på hus og greier for de som vil være igjen.

Ellers så har jo skribentene sagt at de skal sette en sluttdato for skriving, og da skal alt være ferdigskrevet for å unngå Twin Peaks tilstander hvor en bare laller ut med episoder av mangelfull kvalitet.

Endret av abrj
Lenke til kommentar

Tror alle "The Others" dør(blir drept av skya?), medregnet Benjamin, og at hovedpersonene overtar deres "landsby".

Tror også at de siste scenene blir "4 years later"-scener, der man ser hvordan de klarer seg, og man ser små barn, med foreldre som Sun+Jin og Jack+Kate/Sawyer+Kate, og med Aaron som blir med de voksne på villsvin-jakt.

Lenke til kommentar

dette har jeg hørt fra en kompis. han sa at han hadde hørt at de hadde manus til 7 sesonger. mulig han tar feil.

når du sier: Det er bare sagt at det skal bli fire, ikke noe mer.

mener du at Lost er slutt etter sesong 4? eller at de skal lage sesong 4 og kanskje flere sesonger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...