Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinnfolk er bare noe piss!

Gjest Gjest_FORBANNA_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_FORBANNA_*

Kvinnfolk er faktisk bare noe piss!! Hva tror de dem er.. Alt skal vær sånn så de sier.. Hva er dem kommet til jorden får? Er jo bare piss de driver me uansett.

Og til å stole på.. ja det er "dem" jo.. Eg har aldri vore så drita lei kvinnfolk som nå. Ka e vitsen me å bu i lag med et kvinnfolk egentlig? De utnytter jo kun mannfolk.. Så stikker de.. Så er alt mannen har gjort som er gale..

Er faktisk så drita lei av de j***a mangen "horene" som fins.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvinnfolk er faktisk bare noe piss!! Hva tror de dem er.. Alt skal vær sånn så de sier..  Hva er dem kommet  til jorden får? Er jo bare piss de driver me uansett.

Og til å stole på.. ja det er "dem" jo..  Eg har aldri vore så drita lei kvinnfolk som nå. Ka e vitsen me å bu i lag med et kvinnfolk egentlig? De utnytter jo kun mannfolk.. Så stikker de..  Så er alt mannen har gjort som er gale..

8355767[/snapback]

alle kvinner er ikkje like:) heldigvis for det:)

Lenke til kommentar
Gjest låver og regler!
Kvinnfolk er faktisk bare noe piss!! Hva tror de dem er.. Alt skal vær sånn så de sier..  Hva er dem kommet  til jorden får? Er jo bare piss de driver me uansett.

Og til å stole på.. ja det er "dem" jo..  Eg har aldri vore så drita lei kvinnfolk som nå. Ka e vitsen me å bu i lag med et kvinnfolk egentlig? De utnytter jo kun mannfolk.. Så stikker de..  Så er alt mannen har gjort som er gale..

8355767[/snapback]

alle kvinner er ikkje like:) heldigvis for det:)

8355780[/snapback]

du bør fjerna d nr!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_FORBANNA_*
latterlig tråd.  :ermm: 

nett som om vi mannfolk ikke kan være noe piss? ta deg sammen.

8355791[/snapback]

Snakk for deg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_FORBANNA_*
forstår frustrasjonen, høres ikke bra ut.

Men er dette en tråd hvor du ønsker å snakke om bruddet, eller en klage-tråd over hvor dumme alle kvinnfolk er?

8355796[/snapback]

Når du tar dama i seng me en an.. Å så blir beskyldt for MISHANDLING,DRAPSTRUING ++... DA BLIR JEG SA*** så forbannet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...