Duqe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Lidl selger DVDspiller med hdmi utgang, vil dette si at dvden er hdklar eller vil det si at den kun viser bedre bilde en scart? Endret 10. april 2007 av duqe77 Lenke til kommentar
Jung Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den er nok HD ready. Men ikke forvent deg noe stort av denne spilleren. Har dårlige erfaringer med billig spillere Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Den er nok HD ready.Men ikke forvent deg noe stort av denne spilleren. Har dårlige erfaringer med billig spillere 8359725[/snapback] Men den gir vel bedre bilde enn min Denon 1600 der scart er best av valgene? Lenke til kommentar
Jung Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den er nok HD ready.Men ikke forvent deg noe stort av denne spilleren. Har dårlige erfaringer med billig spillere 8359725[/snapback] Men den gir vel bedre bilde enn min Denon 1600 der scart er best av valgene? 8361576[/snapback] Spørs helt på DVD`n vil jeg anta.. Men billige spillere har en tendens til å stoppe og lagge i film og lyd. Ville ALDRI ha bytta et kvalitetsmerke som Denon mot en billigspiller fra LIDL. Vil tro at Denon spillern din vil gi deg mye bedre filmopplevelser enn den fra Lidl. Men viss du alikevel går for den fra Lild kan jo du ha den på en evt. barneTV eller gi den bort som "ny" viss du ikke er fornøyd Men selv ville jeg holdt meg til den gamle og venta på HD-DVD eller BLU-RAY Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan skal man få vist HD med denne spilleren egentlig? Den leser jo ikke HD-dvder ... ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvordan skal man få vist HD med denne spilleren egentlig? Den leser jo ikke HD-dvder ... ? 8386747[/snapback] :!: Du er inne på noe veldig viktig der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå