Gå til innhold

Bilspill

ebe

Anbefalte innlegg

Det er bare et bilspill som slår alt..og det er

Grand Tourismo 2000 for Playstation 2.. Jeg hadde det før jeg solgte min ps2 og det var noen ganger jeg faktisk hadde stoore problemer med å tro at det faktisk var datagrafikk og ikke en video-snutt som ble vist over tv-skjermen.. ANBEFALES!!

-kka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-26 12:27, Llandari skrev:

Må si jeg enda ikke har funnet noe spill med mer realistisk bilkontroll enn NFS 5. Bilen oppfører seg jo faktisk som du forventer av en vanlig bil.

Da har du ikke spilt så mange bilspill. NFS5 har ganske bra grafikk, men bil handlingen er ikke helt topp. Porscher understyrer ikke !! De overstyrer, og får ofte sladd. Dessuten hvis du kommer i en bil i 200 km/t og krasjer i ei kasse, så er det kassa som burde blitt smadret, ikke bilen :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-26 12:42, SintBrus skrev:

Quote:

On 2001-12-26 12:27, Llandari skrev:

Må si jeg enda ikke har funnet noe spill med mer realistisk bilkontroll enn NFS 5. Bilen oppfører seg jo faktisk som du forventer av en vanlig bil.

Da har du ikke spilt så mange bilspill. NFS5 har ganske bra grafikk, men bil handlingen er ikke helt topp. Porscher understyrer ikke !! De overstyrer, og får ofte sladd. Dessuten hvis du kommer i en bil i 200 km/t og krasjer i ei kasse, så er det kassa som burde blitt smadret, ikke bilen :razz:

Du har nok rett i det med overstyrig og sånn, men siden du åpenbart mener at det finnes spill som gjør dette bedre, så kom med dem. Jeg vil prøve :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Du har nok rett i det med overstyrig og sånn, men siden du åpenbart mener at det finnes spill som gjør dette bedre, så kom med dem. Jeg vil prøve :smile:

Colin McRae 2.0 seff ! :grin:

Jeg mener at det ikke finnes så mange gode bilspill. Selvfølgelig kan man få bilspill med fancy biler og sånt, men det går som regel ut over bilhandlinga. Og man får ikke fartsfølelsen.

Det derre Formula1 2001 fra EA. Noen som vet om det er noe særlig ?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-27 12:32, Energizer skrev:

NFS er jo ganske bra, men hvis du får tak i BURNOut eller ColinMcraeRally2, er jo det bedre

Vanskelig å få tak i ColinMcRaeRally2 tror jeg.. NFS gir ikke så veldig bra kjørefølelse synes jeg. Er ute etter et spill med veldig bra følelse av å kjøre biler.

Lenke til kommentar

Vanskelig å få tak i CMR2? Er det ikke bare å stikke og kjøpe den eller bestille fra en webshop?

Kan vel ikke være utsolgt for ett så populært spill?

CMR2 er uansett det bilspillet som gir best følelse av å kjøre bil. Bilene oppfører seg som de skal gjøre.

Var tidligere kjempe fan av NFS (har spilt alle fram til Porsche Unleashed) og må si at NFS har for dårlig kjørefølelse. Ellers så har NFS lenger holdbarhet enn CMR2, siden det er flere spille moduser.

Telcontar

Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1200Ct

Celeron Tualatin 1200MHz på BX440SE

768MB PC133 RAM

WD 80GB 7200rpm m/Promise Ultra ATA100

ATI Radeon 8500 (tror jeg har fått en OEM, får denne byttet i GF3Ti500 uten mellomlegg :grin:).

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-27 13:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:

|Viper skrev:

Colin McRae er akkurat som alle andre rallyspill;

Du kjører bortover i en gang med grønne vegger som skal se ut som trær. det er også en eller annen åpen slette, men der går det jo ikke ann å kjøre, for da blir du hentet tilbake med en gang!

Det er jo det som er rally, å kjøre på trange baner midt i skogen eller i fjellet i en voldsom fart. Hva er poenget med å kjøre utenfor banen?

Quote:

ebe skrev:

Vanskelig å få tak i ColinMcRaeRally2 tror jeg..

Tull. Gamestore har spillet for kr. 449,-

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-28 00:13, kim skrev:

TST: hvordan kan du si at nfs4 er det beste av nfs serien? du har jo ikkke følelsen av å kjøre bil på 4'ern en gang!

Jeg sier ikke at NFS4 var det beste, men en av de beste utgivelsene i serien. NFS1 var knallbra. NFS2 kom med en rekke teite baner, og det ble ikke stort bedre i NFS3. Mulig styringa var bedre i de to versjonene. Det husker jeg faktisk ikke så mye av, i og med at jeg ikke taklet de rare banene. Men smaken er jo som baken. I NFS5 ble ting bedre, men her mener jeg, på linje med SintBrus, å huske at styringa ikke stemte helt. Jeg synes kjøringa i NFS4 fungerer som det skal, på baner som ser realistiske ut, og ikke er futuriske. Mulig jeg er vant med å kjøre syke biler i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...