Tripod Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 En venn av meg er i asia er det lurt å be han slenge med seg en ps3? Siden den koster jo bare halve prisen i fordhold til Norge. 3200Kr. i dette tilfelle er prisen tatt i fra pakistan. Jeg er 99% sikkert på at de kommer til å ha en japansk versjon der, men de bruker jo 230V spenning der.Så den vil nok helt klart fungere da den kommer hit. Men det jeg vil diskutere her er Ulempene og fordelene rundt det Er det alstå ingen som kan si noe om Blueray saken i Japse versjoner kan chippes til fri i fremtiden. Vel jeg har kjempe lyst på den men er usikker Og det med at ting tang er sensurert der? Hva med online muligheten mine vil jeg bli likestilt som de EURO Versjonene. Tenker på home og slikt. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Lest at de som har US versjon av ps3 ikke får spilt spill som Motorstorm mot andre som har kjøpt ps3 i Norge.. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Husk bare på at den er regionlåst i forhold til PSX og PS2-spill, ellers kan du gå på en smell der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Lest at de som har US versjon av ps3 ikke får spilt spill som Motorstorm mot andre som har kjøpt ps3 i Norge..Correct me if im wrong 8355797[/snapback] Er ikke det heller at viss man kjøper Motorstorm i en annen region enn Europa så får u ikke opp europeiske servere. Trukke det er maskinen som gjør det.. Samma her , Rett meg viss det er feil Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 når man spiller motorstorm så kan man bestemme hvilken verdensdel man har lyst til å spille på det var det hos en venn av meg. Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Men jeg tenker på kommer det ikke til ¨komme noen chip eller noe annet som kan gjøre om jap versjon til EU, det er vel liksom samme hoved tingen bare noe begrensninger. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå