tokie Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Quake 4! Er ikke så stor fan av Wc3, lite lite "action". Men begge hadde og vært kult Lenke til kommentar
sQRENSEN Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg håper på en wc3 2on2 compo.. vis det blir noe ut av det melder jeg meg på Lenke til kommentar
th0 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nå har WSVG startet sin sesong og har da med Quake4 som et FPS 1 v 1 spill som året før. Som året før ble spillvalget tatt i mot med stor glede fra alle FPS spillere rundt om i verden. Det som gjør det enda bedre nå en før, er at spillet har blitt mye bedre. nye patch'er har gjort spillet bedre en noen gang og med ting som Q4TV har de også gjort det lett og bra for alle som vil se på. Jeg håper og tror at et så seriøst lan som The eXperience velger å ta med Quake 4 i valget av de spill som skal bli med. Lenke til kommentar
h1g Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, som sagt før det er ikke lan uten Quake 4 og warcraft3. Quake 4 har blitt mye bedre i det siste. Kommet med q4tv og nye patcher som gjør det et bedre spectator spill og som sagt must viss jeg skal komme iaff Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 hvorfor spille WCIII når man kan spille world in conflict. jeg er en enorm WCIII fan, og synes det er et av de beste spillene noensinne, men etter å ha spillt WiC intensivt under den lukkede betaen klarer jeg rett og slett ikke å gå tilbake til WCIII. føles så begrennset å ikke ha full kontroll over kameraet osv. Lenke til kommentar
Peckachu Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ser helst at det blir Quake 4 compo.. =] gjerne dra inn WC3 også for å få raska sammen det meste... Lenke til kommentar
sQRENSEN Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan dere ikke få til en dota konkuranse ? 3on3 elns.. hadde vært drit morsomt Lenke til kommentar
Morten2 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Quake4 compo hadde jeg vært med på. Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Om det ikke blir Wc3 compo så kommer jeg til ligge hjemme å grine hele ferien..... Det sier sitt om hvor bra spillet egentlig er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg