Gå til innhold

Davis CinemaTen @ predata.no

Rikky

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg lager en ny tråd om dette, men here it goes:

Predata selger Davis CinemaTen for kr 19.990, det høres ut som en fornuftig pris spør du meg. Jeg har nettopp ringt og snakket med dem, og spurt dem om diverse ting. Blant annet det med at Davis skal ha gått konkurs, det ville selvsagt selgeren kalle en styrt avvikling. I alle fall, jeg spurte om hvordan det var med reparasjon/bytte av pære o.l, og det hadde Predata ansvar for. Det var ikke noe problem at Davis ikke var på markedet lenger.

Så hva sier dere? bør jeg slå til eller? Den har jo bra spesifikasjoner, og jeg har sett den priset veldig mye høyere.

Svar mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg kan huske så har Davis Cinema Ten fått litt skryt. Ikke riktig nok like bra som storebror Cinema 1 da men. :smile: Det skal visst være en ganske bra projektør hvis jeg ikke husker helt feil. Men var jeg deg så ville jeg søkt etter tester på Google.

Lenke til kommentar

Det er CinemaTen som er storebroren til CinemaOne... :smile:

Jeg har lest en del tester på disse to, og de har kommet svært bra ut. Spørsmålet er vel bare om det er noen grunner til å ikke kjøpe den, f.eks i sammenheng med at Davis ikke lenger er blant oss, eller hvis noen skulle ha negative erfaringer med Predata.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel kanskje det. Det er bare det at jeg er så skeptisk til å bestille en såpass dyr gjenstand som er produsert av en produsent som ikke lenger eksisterer, og i tillegg selges av et firma jeg aldri har hørt om... :roll:

Pluss at den var så enormt billig; sitter og ser i Hi-Fi Klubbens produktkatalog 2001, der er prisen kr 74.900(!). CinemaOne kostet da 49.900.

Specs:

-DLP teknologi

-XGA/SXGA oppløsning

-4:3/16:9

-1000 Ansi lumen

-Innebygget linjedobler

-Fjernkontroll

osv...

[ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-12-18 09:48 ]

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Det er CinemaTen som er storebroren til CinemaOne... :smile:

Jeg har lest en del tester på disse to, og de har kommet svært bra ut. Spørsmålet er vel bare om det er noen grunner til å ikke kjøpe den, f.eks i sammenheng med at Davis ikke lenger er blant oss, eller hvis noen skulle ha negative erfaringer med Predata.

556028[/snapback]

Om det er noen som ønsker å handle med Predata så har jeg noen erfaringer og eposter å dele med dere. Min erfaring er ikke god desverre.

Lenke til kommentar

Projektoren er for lengst kjøpt og solgt, ta gjerne erfaringer med nettbutikker i webshopkategorien eller webshopguiden. Du har vel strengt tatt ikke kommet med noen konkrete erfaringer her, så jeg tenker at vi lar den noe tilårskomne tråden dø i fred.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...