FaderKubik Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Lure på om dere har noe å fortelle om apriliaen!? (moped/racing) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Aprillia, er am6 motor, de nye er Rabasa, altså Derbi maskin i. Tuono er liksom en "streetfighter" antar jeg, ikke noe fin etter min mening Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 RS50 og GPR har lik motor nå, ikkje sats på streetfighter. lag heller selv Lenke til kommentar
greiven Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Broren til en venn av meg hadde Aprilia RS, men etter noen måneder streiket motoren, å der var den ødelagt. Så vidt jeg vet, fant de ikke feilen heller...:S Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Broren til en venn av meg hadde Aprilia RS, men etter noen måneder streiket motoren, å der var den ødelagt. Så vidt jeg vet, fant de ikke feilen heller...:S 8356395[/snapback] ja , og ? har dette noe med topicen og gjøre ? I RS står det AM6 motor , så det er helt kurant . ( samme motor som står i Yamaha DT 50 ) Lenke til kommentar
greiven Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har jo likevell noe å fortelle om en aprilia...Ikke vesentlig at dette skjer f.eks. på en Yamaha DT .... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Broren til en venn av meg hadde Aprilia RS, men etter noen måneder streiket motoren, å der var den ødelagt. Så vidt jeg vet, fant de ikke feilen heller...:S 8356395[/snapback] Hehehe... Feilen har sikkert ingenting med han som brukte mopeden og gjøre... Og det at dei ikkje fant feilen har ingenting med at det er en dårlig moped, men at broren til vennen din var en dårlig mekanikker... Spar oss for sånn tull da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå