Gå til innhold

Spiderman 3 til Nintendo Wii

aloras

Anbefalte innlegg

Da er det mindre enn en måned til Spiderman 3 kommer ut i butikkene. Selv syns jeg det virker lovende, ettersom jeg er en stor fan av det forrige Spiderman spillet og serien/filmene generelt.

Det at man kan skyte spindelvev med nunchuck og wiimote er utrolig tøft, selv om at det kanskje er et selvfølge. Uansett så gleder jeg meg stort til dette spillet, og regner med å kjøpe det når det kommer.

IGN har skrevet et preview til spillet, så hva synes dere? Mange som har planer om å gå til anskaffelse av Spiderman 3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nok plukke det opp etter hvert ja. Spiderman 2 var jo en perle på konsollene da det kom. Ser fram til å se hvilke eventuelle forbedringer kontrollen til Wii kan tilby. Virker som de har jobbet god med Wii-utgaven. Det skal levere noe eksklusivt materiale også.

Lenke til kommentar
Dette er vel en PS2 port tenker jeg?

8355223[/snapback]

Etter det jeg er klar over har Wii-utgaven blitt utviklet for seg selv av en egen gruppe.

Fra IGN

If you think Spider-Man 3 for Wii is a quick and dirty port of the Xbox 360 or PlayStation 3 game of the same name, you've got it all wrong. What most people don't realize - not even die-hard Nintendo fans - is that software house Vicarious Visions has designed the Wii build totally separately from the others and it is more or less a ground-up project complete with original content, unique controls, and individual mission structures. In short, it's different and it actually has been tailor-made for Wii.
Lenke til kommentar

Wii versjonen er helt ekslusiv ja. Det er både lagt til og laget egne missions, det er lagt til flere bad guys og ja, kontrollerne er selvfølgelig noe for seg selv. Det eneste som er noe likt med PS3 og 360 versjonen, er vel noe like trekk med storyen.

EDIT: Såg ikke at du hadde quotet IGN TCi ;p

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Dette er vel en PS2 port tenker jeg?

8355223[/snapback]

Etter det jeg er klar over har Wii-utgaven blitt utviklet for seg selv av en egen gruppe.

Fra IGN

If you think Spider-Man 3 for Wii is a quick and dirty port of the Xbox 360 or PlayStation 3 game of the same name, you've got it all wrong. What most people don't realize - not even die-hard Nintendo fans - is that software house Vicarious Visions has designed the Wii build totally separately from the others and it is more or less a ground-up project complete with original content, unique controls, and individual mission structures. In short, it's different and it actually has been tailor-made for Wii.

8355279[/snapback]

Bra, dette trenger Wii i disse dager. Pr dags dato har det ikke vært mange utviklere som har turt å satse slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...