Tdnoz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Kan noen ambefale meg nye nipler og slanger til vannkjøleren? Kunne tenkt på noe større enn orginalt(Skal bestille i morgen 13.04) Har en DD maze4 vannblokk med ca 8-9mm nipler(har ikke skyvekær) Noen som veit om det går ann å åpne nedentil for å rense pumpen, samt sette på en slange fra innløpet til vannet? Sån at det går til toppen av kjøleren for så å gå ned å bli kjølt? Eller er det noen vits i? Må selge maze 4 blokka og en aquacomputer vannblokk, ser ut til å være chipset eller gpu blokk. Send pm for mere info Trenger vannblokk til AM2 Endret 12. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 bump, ingen som vet hva slags slanger jeg kan bruke? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har selv montert ca 15cm med zalmanslange på pumpen. Du må bare skru av selve sylinderen, og så sette på slangen. Da får slipper man for rask gjenbruk av vannet. Ellers fungerer det veldig fint med 3/8" ID slanger og blokker. Jeg har selv en Apogee GT blokk i bruk, og zalmanslangen skle fint på blokken. Ikke noe problem der! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Noen tips til hvordan jeg får sylinderen av da? har prøvd å den satt på! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg tok tak i nipplene og vred rundt med de. Du må ikke bruke foten, den er også mulig å skru av. Du skal skru av selve bunnen, slik at du ender opp med kun en sylinder, som er lik i topp og bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå