norpheus Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Noen som vet om dette kortet har tv-utgang med composite?? Ser det har s-video, men det har ikke jeg på min tv, så det hadde vært fint om noen visste om det hadde composite også.. btw: Går det ann å bruke en scart-adapter med s-video og ved hjelp av den bruke s-video? edit: skriveleif (tidlig på "mårran") [ Denne Melding var redigert av: norpheus på 2002-12-18 08:02 ] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 På bildet ser det ut til at kortet kun har s-video ut, men det skal vel gå fint å ha en s-video kabel til en Scart-adapter, det har hvertfall alltid funket fint hos meg, både på kobling til TV og VCR. Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvorvidt det fungerer med s-video til scart adapter, kommer ann på om tv'n din kan håndtere s-video signaler via scart-kontakten. (min TV kan gjøre det på ene scart kontakten, men ikke andre). Du har derimot mulighet til å kjøpe/lage en konverter/adapter fra s-video til kompositt. Da går alt strålende... http://circuits.epanorama.net/circuits/svi...deo2cvideo.html [ Denne Melding var redigert av: Cueball på 2002-12-18 08:17 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 08:07, skrev RikkyRally:På bildet ser det ut til at kortet kun har s-video ut, men det skal vel gå fint å ha en s-video kabel til en Scart-adapter, det har hvertfall alltid funket fint hos meg, både på kobling til TV og VCR. Jeg ser dette, men vanligvis pleier det å følge med en s-video->composite adapter. Noen som vet om dette følger med dette kortet?? kan ikke se noe på MSI sine sider.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det eneste som står som tilbehør er en s-video kabel, så det følger nok ikke med overgang til comp nei. Hør med psdata, så får du sikkert med en. Det vil jeg tro de har liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå