Shibiz Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Rigg deg opp med live stream på webcam å link det ut, eller spill inn Sikkert noen som får med seg tyven da ^_^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Skulle vi avsløre noen som har stjålet noe, evnt brukt hasj, eller andre saker som går mot norsk lov, vil personene bli kastet ut (permanent) fra arrangementet.8355439[/snapback] Utkastelsen kommer til å foregå som dette, ikke sant? http://kotaku.com/gaming/clips/clips-lan-c...oyed-185022.php Endret 18. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
SmeltNed Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Geniale tips her ja :!: Mye verdt å tenke seg om! En kompis av meg holdt på å bli frastjålet hele pc'n på TG i år, mens han var ute på røykepause. Helt utrolig frekt! En gjeng kom bare bort og begyndte å dra og rive i ledningene og kabinette hans, og pc-ene til to andre ved siden av ham. Heldigvis så vaktene det med en gang og fikk stoppet tyvene. Håper på tilsvarende eller bedre vakthold på TeX Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Det eneste jeg vet som ble stjålet sist HW-lan var en bærbar pc. Så hvis du skal ha med en bærbar burde du kjøpe lås eller ta den med når du legger deg Men han fyren som ble stjålet fikk det på forsikringen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Mange lure tips her. Dette har blitt sagt mange ganger før, men det kan ikke sies for ofte: det beste tipset er å ikke la lommebøker, mobiler og andre verdisaker ligge lett tilgjengelig. Snakk litt med de rundt der du sitter og få i stand en slags "barnevakt" løsning hvor dere ser litt etter hverandres saker. Det er jo også ett poeng å ikke ta med seg de dyreste headsettene o.l. på LAN også da. En kensington-lock på ekstern HD og laptop er jo også en god ide. Det med en slags oppbevaringsløsning er klart en ide, men det kan fort ta en del ressurser. Deltagere er jo pr. def. selv ansvarlige for sine egne saker. Har selv blitt frastjålet en dyr mobiltelefon på LAN, så vet hvor kjipt det er. Derfor lar jeg aldri slikt ligge igjen ved plassen min lenger Lenke til kommentar
CWH Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Reiseforsikring skal dekke det meste. Tyverier slås hardt ned på, men ikke veldig utbredt. Dog er det lurt å ta noen forholdsregler...ike la seddelbunken ligge fremme HELE tiden Mht om vi kan hjelpe med oppbevaring/vakthold skal vi ta opp internt på crewmøter. Jarmo som gjorde en kjempejobb her i fjor blir nok den som tar en beslutning om vi har kapasitet/mulighet for å påta oss dette. Det er godt mulig vi ikke kan gi noe raskt svar her, så inntill vi sier annet har vi ikke mulighet til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg