sjurtf Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har ikke vært på et stort lan som dette før, men har hørt om tyveri... Jeg bare lurer på hvor ofte det fårekommer og i tillfelle hvordan beskytte seg mot dette /SuperSjur Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gjem unna verdisaker i en sekk som du gjemmer under bordet. Eller ta med deg sekken. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Da jeg var på hw-lan i fjor + tg for et år tilbake, tok jeg kun med meg de minste tingene med meg (kamera, mobil, lommebok) og hadde dette i en sekk jeg la nederst i soveposen. Jeg dekket også til mus+tastatur med et lite sort håndkle, så det ikke er så fristede og nappe med seg noe. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Da jeg var på hw-lan i fjor + tg for et år tilbake, tok jeg kun med meg de minste tingene med meg (kamera, mobil, lommebok) og hadde dette i en sekk jeg la nederst i soveposen. Jeg dekket også til mus+tastatur med et lite sort håndkle, så det ikke er så fristede og nappe med seg noe. 8354449[/snapback] Genialt Takk for tipset, og btw hvorfor virker ikke sia dis: http://theexperience.no/ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Genialt Takk for tipset, og btw hvorfor virker ikke sia dis: http://theexperience.no/ 8354491[/snapback] Funker fint her den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Takk for tipset, og btw hvorfor virker ikke sia dis: http://theexperience.no/ 8354491[/snapback] Den var nede en liten stund. Når det gjelder tyveri er det og selvsagt viktig å informere crew om noe slikt skjer, så vi kan være obs på at noen har stjålet noe. Skulle vi avsløre noen som har stjålet noe, evnt brukt hasj, eller andre saker som går mot norsk lov, vil personene bli kastet ut (permanent) fra arrangementet. Er det noe vi ikke vil ha noe av på LANet så er det tyveri. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 håper for all del at det ikke bli rnoe stjeling! jobber litt med og få emd folk på dette lanet nå, blir vel en 10-15stykker som blir med meg fra mitt lokalsted det blir morro! hvordan hadde det vært og skaffet buss fra nord norge, som kjørte innom alle byene nedover landet og til hw-lan? Lenke til kommentar
f0cx Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 tyveri er ikke et stort problem, bare bruk common sence... Ikke legg tingene dine ytterst på pulten..skjul det litt...har du noe som er verdt litt mer enn vanlig småting, tar du det med deg når du sover... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Innstalert alarm, tilkoblet øreproffene mine, hej ? geek jah laserstråler som gir i fra om de blir brekt Men haha køddah lizm, men likzm Jeg har tenkt meg på det lanet, siden er ikke så langt herifra:P ca 10 min å gå Er vel best å sove med øyene åpne Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kunne det være aktuelt for arrangørene å tilby oppbevaring (på eget ansvar) av dyrt utstyr for de som ønsker det? Tenker hovedsakelig på bærbare maskiner, evt. kun at en tilbyr oppbevaring avv bærbare maskiner om det blir veldig stress med å tilby for andre ting i tillegg. Selv om det finnes løsninger en selv kan stå for ville jeg kviet meg som vanlig deltager på Lanet å ta med bærbar. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ta den bærbare i en sekk, ta med sekken til soveplassen, putt en pute over sekken og vips! Du har en høyere og bedre pute. Og selvfølgelig en laptop som ingen tar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er jo også en mulighet å "aliere" deg med de som sitter med siden av deg, slik at dere kan "sitte på skift". På den måten er det alltid noen i det aktuelle området som kan få meg seg hvis det kommer noen mistenkelige. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er jo også en mulighet å "aliere" deg med de som sitter med siden av deg, slik at dere kan "sitte på skift". På den måten er det alltid noen i det aktuelle området som kan få meg seg hvis det kommer noen mistenkelige. 8380951[/snapback] veldig mye ansvar det når man har vært oppe i to døgn og skal spille litt cs før man legger seg, er ikke enkelt og følge med da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er jo også en mulighet å "aliere" deg med de som sitter med siden av deg, slik at dere kan "sitte på skift". På den måten er det alltid noen i det aktuelle området som kan få meg seg hvis det kommer noen mistenkelige. 8380951[/snapback] veldig mye ansvar det når man har vært oppe i to døgn og skal spille litt cs før man legger seg, er ikke enkelt og følge med da 8381384[/snapback] Nei, nei. Men tenkte likssom at hvis du og en som satt med siden av deg hadde en slags avtale. Man ser jo hvis det kommer en og begynner å fikse med PC'n til naboen. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Dårlig innlegg, var trøtt... Endret 14. april 2007 av hiper Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er null poeng å slå ned en kar da, lag litt fuzz og hold han igjen til sec:crew kommer ... Lenke til kommentar
Major Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er null poeng å slå ned en kar da, lag litt fuzz og hold han igjen til sec:crew kommer ... 8382416[/snapback] hvis noen hadde kommet og tatt noe fra meg, så hadde ikke jeg godde og venta et sec en gang... Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tyveri tar vi affære med når det oppdages, og gjerningsperson(er) er kjent. Det har vi politiet til. Det samme gjelder apekatter som føler for og ta loven i egne hender. De blir også sendt ut av hallen med politiet. Tyveri og hærverk er uten tvil utrolig irriterende og frustrerende, men ingenting løses ved fysisk konfliktløsning. Vold hører ingensteds hjemme og de som faller for fristelsen sendes ut døra med nekt av adgang senere. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det vi kunne kanskje ha gjort var vel å ha et sted som kunne fått oppbevart verdi saker om du skulle noe. Eks om sec\info hadde hatt en løsning hos seg. Om de har folk som er ledig da. Eks 10kr for å oppbevare kameraet mens du gikk til butikken. Så fikk du med en hente lapp. Kvittere når du leverte og når du kom tilbake. Billig forsikring. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ala det samme jeg foreslo lenger opp i tråden Synd det ikke er kommet noen respons på forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg