Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! 7-1 i skrivende stund, dette er det vakreste som har hendt på en fotballbane på mange år. KOS DERE! Glory, glory Man United, dette er vår dag! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Verdens beste lag, uten tvil. United leker seg i en CL-kvartfinale! Endret 10. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Lekestue, United danser med Roma. Ronaldo er helt fantastisk i dag(som i resten av sesongen), laget er helt fantastisk, det her overgår alt jeg har sett på en fotballbane siden Champions League 99'. Ronaldo dribler jo hele Roma, Paven inkludert! Jeg elsker United Lenke til kommentar
kriso Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! 7-1 i skrivende stund, dette er det vakreste som har hendt på en fotballbane på mange år. KOS DERE! Glory, glory Man United, dette er vår dag! 8354351[/snapback] HEA HEA HEA! BARE LEEEEEEEEEEEER! HERREJESUS SÅ DÅRLI AV ROMA!!!! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Da kutter vi ned på bruket av CAPS. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Caps er lov når slike ting skjer spør du meg. Sykt rett og slett. United <3 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Tar litt overhånd her nå, hadde du vært United-supporter to the bone hadde du forstått oss Gratulerer mine brødre, 7-1 over United. 7-1!! Også synger vi... Glory, glory, Man United, Glory, glory, Man United, Glory, glory, Man United, And the reds go marching on, on, on. Gratulerer, gratulerer! Har felt masse tårer i dag, oppfordrer dere til å gjøre det samme. Når United vinner knekker det et ellers så sterkt hjerte, dette er bare utrolig stort! :!: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 10. til 20. minutt var noen av de deiligste minuttene i mitt liv. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ja, var så nervøs før denne kampen her, ble helt ruset på pur United-ånd, dette topper det meste som har skjedd på en fotballbane. Jaaaaa! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fantastisk kamp. Alt som kunne gå bra gikk bra :=) Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Fy f@en! Dette er det sykeste jeg noen gang har sett! Hadde god følelse før kampen, men ikke så god.. Takk Smith og Rooney for at de fekk roa nervene mine.. Var helt ødelagt på 1-0!! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Rettelse: Cristiano Ronaldo knuste Roma. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Rettelse: Cristiano Ronaldo knuste Roma. 8355282[/snapback] Ronaldo, Fletch, Smith, GIGGS, Roon, Carrick I dag trengte vi ikkje Forsvars fireren. Men Heinze var godt synlig!! Heile laget skal ha æren for denne seieren. Mål nummer 2: 5 mann fra egen 16, 5 touch(inklusive en herlig avslutning fra Smith) og mål! EDIT: På ca 5 sek Endret 10. april 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Rettelse: Cristiano Ronaldo knuste Roma. 8355282[/snapback] Ronaldo, Fletch, Smith, GIGGS, Roon, Carrick I dag trengte vi ikkje Forsvars fireren. Men Heinze var godt synlig!! Heile laget skal ha æren for denne seieren. Mål nummer 2: 5 mann fra egen 16, 5 touch(inklusive en herlig avslutning fra Smith) og mål! EDIT: På ca 5 sek 8355329[/snapback] For å presisere, hadde ikke blitt 7-1 uten forsvarsfirern Evra, 7-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå