tiiim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hehehhee.. fett Får finne et annet sted Tordenflesk.. finnes mange kule steder.. Kanskje Saudi Arabia er med?! :O Hvem vet Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eller kanskje Mars? Vær realistiske da folkens.. Håper på noen store åpne områder. Kanskje en racing/offroad bane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eller kanskje Mars? Vær realistiske da folkens.. Håper på noen store åpne områder. Kanskje en racing/offroad bane. 8410638[/snapback] de har jo sagt at det ikke blir store åpne områder.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Central Park er jo ganske stort... men ikke veldig åpent vel og merke... Vi får krysse fingrene for at rockstar vet hva de gjør.. New jersey "look-alike" er jo med, og det er jo en "utkantsby".. få vi får jo litt "landlige" ting med ... Ikke det at det er masse gårder osv i new jersey akkurat.. hehe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tipper det blir MANGE bolighus. I Queens er det jo bare bolighus og boligblokker. Tror det samme gjelder Jersey. Har aldri vært i New York. Blir spent på hvordan motorveiene blir. Håper trafikken går litt mer flytende enn den gjorde i San Andreas.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Håper jeg slipper å bli forbikjørt av gaffeltrucker, slik som jeg alltid ble i San Andreas, enda jeg kjørte de råeste sportsbiler! :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Håper jeg slipper å bli forbikjørt av gaffeltrucker, slik som jeg alltid ble i San Andreas, enda jeg kjørte de råeste sportsbiler! :!:8412617[/snapback] Haha. Håper de har med Faggio. Treig som pokker, men den er litt sjam. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Faggio er jo knallkul:D Sanchez burde også være med. Vil det være BMX i dette spillet også? Håper virkelig det. BMX + Skogsområder/ørken i GTA SA = Evig moro:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå