Gå til innhold

First GTA IV details surface [Xboxic]


Anbefalte innlegg

Et system jeg likte godt var det i The Getaway, bilene tålte ikke all verden, og om man taket, begynte ikke bilen å brenne.

8388474[/snapback]

Håper virkelig at det er sånn i GTA IV, det vil ikke passe med den realistiske settingen at biler eksploderer hver gang de velter over. Det var greit i GTA 3-serien, og det ble en liten utfordring i seg selv når man veltet over og gjorde alt man kunne for å lande på hjula, men det ble etterhvert slitsomt og irriterende.

 

Håper også at R* implementerer bensinbruk og bensinstasjoner. De brukte et lignende system i et eldre spill, Body Harvest. Det er flott å finne en sjelden bil, for så å finne ut at den er bensintom, og da må man enten taue den til nærmeste bensinstasjon eller ha med seg en bensinkanne.

Endret av andir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper også at R* implementerer bensinbruk og bensinstasjoner. De brukte et lignende system i et eldre spill, Body Harvest. Det er flott å finne en sjelden bil, for så å finne ut at den er bensintom, og da må man enten taue den til nærmeste bensinstasjon eller ha med seg en bensinkanne.

8388739[/snapback]

Jeg ser for meg mye, mye stress.

8396062[/snapback]

 

Og mye skifting av bil.. Hvem gidder å bruke penger på bensin når en identisk bil kommer trillende mot deg eller står parkert lenger ned?

 

Jeg vil heller ha:

1. En carwash som fungerer uten patch, muligens en wax-option som gjør bilen skinnende men som koster mer.

 

2. Flere modde-muligheter for flere biler. Også enkle justeringer for motorsykler.

 

3. En ting som var veldig kul i The Getaway. Der du kunne bruke personer som skjold. Eventuelt implementere en "Rob" og "Rape"-funksjon ved siden av "Knock out" og "Execute".

- Kanskje også en Hostage-mode, der du kan kaste personen i bilen din, få dem til å ringe familien og be om ransom. Pengene blir deretter overført til en offshore-account som du kan tømme etterhvert som stormen har lagt seg. Henter du pengene for fort, får du FBI etter deg.

 

4. En bil-dropoff der du kan selge biler uavhengig av type. Mener du kunne gjøre det i GTA 1. Ikke bare ønskelister, men alle biler. Pris avhenger av type og helse på karosseri.

 

Kommer ikke på mer akkurat nå.

Lenke til kommentar
Eventuelt implementere en "Rob" og "Rape"-funksjon ved siden av "Knock out" og "Execute".

8397681[/snapback]

 

Har du virkelig en trang etter å voldta folk i GTA? Rane skjønner jeg, men voldta?

8401766[/snapback]

 

Kan man ha sex med prostituerte og brutalt drepe alle du ser så syns jeg man burde kunne voldta..

 

men det er kanskje bare meg.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Seriøst mongo at fly ikke er med.

8354142[/snapback]

 

Hehe, må nok si meg enig der ja. Høydepunktet i SA har bestanding vært når jeg kommer til flyskolen og blir ferdig med den. Etter det tar jeg alltid en pause i historien og bare flyr rundt og har det gøy.

 

Men tror nok ikke at dette vil påvirke et eventuelt kjøp av GTA IV for min del, GTA I og II hadde ikke fly heller, og GTA III hadde jo bare den avkappede Dodoen, hadde likevel masse gøy med alle de tre spillene.

 

Derimot, dersom det ikke er noe som helst "countryside", blir jeg meget skuffet. Etter hva jeg har lest, ser det ut til at det er en realitet. Har aldri likt å kjøre rundt i byer, røft terreng derimot..

 

Men det blir nok et kjempebra spill likevel, bare grafikken og den hittil heller manglende fysikkmotoren blir forbedret, kommer nok jeg til å bli strålende fornøyd med spillet.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke finnes noen villmark å leke Rambo i, så kan man jo alltids snike seg rundt i Central Park. Men ja, jeg er enig; jeg kommer til å savne det å kjøre rundt i en pick-up langs fjellsidene og det rolige bondelandskapet mens jeg hører på K-Rose...

 

"Aaall my ex's live in Texas! And that's why I hang my hat in Tennessee!"

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...