Gå til innhold

First GTA IV details surface [Xboxic]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen rollerblades på hovedrollen, hm, har det noen gang eksistert? Kan virkelig ikke huske det.

 

Om byen skal føles mer levende og ekte bør det finnes folk rundt i gatene med sykler, rollerblades, rullebrett og lignende - forstår forsåvidt argumentet i at ting må matche hovedrollen, men alle slike ting bør eksistere i en levende by, og i et spill som GTA bør man kunne bruke ca. alt.

 

Forsåvidt enig i at fly er noe unødvendig med bare en by, men så er jeg og noe skuffet over at det bare er en by. Sier ikke at fly er det viktige med GTA, men som mange andre elementer i spillet kan det gi mye moro og lek. Men, politiet skal her være langt mer vanskelig å slå, og mer realistisk. Dvs. egentlig game over med en gang man kaprer et fly, hvis det hadde eksistert.

 

Har aldri hatt noe behov for så stor map som mulig. Likte GTA3 sine baner mest, med unntak av siste øy. Disse var små, hyggelige, og man lærte seg banen som sin egen bukselumme. Med en by som NY, og gater på langs og tvers all over, med mye by på liten plass høres det litt vanskelig ut å bli så kjent med byen. Er redd for at bare en stor by blir trangt, og lite ordentlig variasjon, men vi får se.

 

Det er veldig viktig at et spill i GTA-serien gir deg tilfeldig morro. At man kan spille uten mål og mening og bare ha det gøy. Dette følte jeg mest i GTA (kanskje fordi jeg var yngre, men still), og håper de tar vare på det i GTA4. Jeg vil ikke ha sosial morro (ringe folk og hang out som det står i artikkel), men voldelig og slem morro :)

 

Er altså noen få ting jeg er litt skeptisk til nå, men ikke veldig. Tror de har tenkt langt på mye, og at dette blir ordentlig gøy. Gleder meg i hvert fall veldig :)

Lenke til kommentar
Selv om det blir med helikoptre, er det ikke sikkert at muligheten til å fly dem er med..

8376247[/snapback]

 

Hvis de satser litt mer på realisme, så gir jo det mening. Hvorfor skulle en fattig øst-europeer kunne fly et helikopter?

 

Men jeg syns de burde ha det med. Man kan alltids lære seg å fly.

Lenke til kommentar

Det hadde sikkert vært morsomt første gangen du blir bankt til døde.. Andre gangen irriterer det deg litt.. Tredje gangen må du beherske deg, slik at du ikke kaster kontrollen i gulvet og slår tv`en over ende! Spessielt om de beholder ideen om at du må loade fra safehouse og hente oppdrag på ny, alternativt miste alt og begynne fra et sykehus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Selv om det blir med helikoptre, er det ikke sikkert at muligheten til å fly dem er med..

8376247[/snapback]

 

Hvis de satser litt mer på realisme, så gir jo det mening. Hvorfor skulle en fattig øst-europeer kunne fly et helikopter?

 

Men jeg syns de burde ha det med. Man kan alltids lære seg å fly.

8381896[/snapback]

 

 

Du "STARTER" som en fattig øst-europeer. Jeg har ikke planer om å være fattig lenge :)

Og det tror jeg ikke Rockstar har heller. Jeg er 100% sikker på at vi får helikpopter. noe som er et must i NY... Videre er jeg ikke skuffet over at det er bare 1 by. skulle de gjort slik som de gjorde på SA så hadde de byene blitt stusselige som de var i SA. nå blir det skikkelig størrelse på 1 by. liker det bedre.

Lenke til kommentar

Ironi? jeg? nei? aldri:p

 

men en ting vi ikke så i traileren i det heletatt var jo motorsykler.

 

Da disse skal være med (ifølge rockstar) så er det jo rart vi ikke så dem i den daglige trafikken... skjeldene kanskje?!

 

Håper ikke det er så mye "popping" i denne GTA'en hvertfall...

 

:D

Lenke til kommentar

Er ikke ofte en ser motorsykler i gatene i New York nei. Kanskje en scooter her og der. Men så klart sykler blir med.

 

En ting jeg ser fram til å se hvordan funker er fysikken på bilene. Den har jo vært ganske bra i GTA3 serien, men tror den kan bli mye bedre. Om spillet skal bli mer realistisk, er det ikke sikkert at vi får se like mange eksplosjoner og sånt. Og om man suser inn i en murvegg i 230km/t, skal man ikke kunne kjøre videre. Et system jeg likte godt var det i The Getaway, bilene tålte ikke all verden, og om man taket, begynte ikke bilen å brenne. Styringen var jævlig i spillet der da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...