tiiim Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Derfor digger vi torrent's Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dere må da skjønne at det ikke er fly med. Er da idiotisk å bruke fly for å transportere deg fra en side av byen til en annen. for det er da bare 1 by. og om de skulle hatt fly så måtte de ha lagt en flyplass inn der også. på minimum 2 plasser for at det skal være noe vits. da er det bedre at de bruker den plassen på noe mer givende til oss spillere. uansett så tror jeg vi får se helikopter av flere typer i spillet. og det bør holde.herregud for en syting. for min del var det en god nyhet. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ser ut som en map over LC Seff ikke originalt, men en god pekepinn på åssen det vil bli seende ut.. Det blir nok en flyplass hvertfall. Sist jeg sjekka var jo La Guardia flyplassen innafor NY's grense Så kanskje tilleggspakkene blir å kunne fly til feks Vice City?! (men det er vel minst 1-2år til) Endret 11. april 2007 av tiiim Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen enhjulinger eller rollerblades? Hva er det Rockstar driver med? Får håpe det teknologiske begrensninger i PS3 som gjør det, og at det kommer til 360'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen enhjulinger eller rollerblades? Hva er det Rockstar driver med? Får håpe det teknologiske begrensninger i PS3 som gjør det, og at det kommer til 360'n. 8356100[/snapback] enhjulinger? hva er så viktig med rollerblades spør jeg da. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) snip 8356027[/snapback] Det er kartet for GTA 1.. Tror jeg. Endret 11. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen enhjulinger eller rollerblades? Hva er det Rockstar driver med? Får håpe det teknologiske begrensninger i PS3 som gjør det, og at det kommer til 360'n. 8356100[/snapback] Og hvorfor skal det være forskjell mellom PS3 og Xbox360 versjonen? Lenke til kommentar
andir Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) All teksten fra Game Informer kan leses på denne siden: link. "We are ttying to make this something that is more fun, more believeable, more alive than it has ever been. That is something we've done a huge amount of work on. To give lots of varied bahaviours to the pedestraisn, make them mroe context sensitive, more dependant on the environment. Something that we've done bits of in the past, and really blow that out. When you see the streets, and see that this person's smoking, another person is on the phone, and this other person is sitting on a bench, it looks amazing. It feels a lot more real than just a lot of people walking down the street." "We are going to get some great music that works with the 2007 Liberty City. We've set the benchmark for game soundtracks in the past, and I don't think we've been surpassed in that; I think we've done some really amazing stuff. I think we are going to do something wicked this time. We're pretty confident on that. It's a great way of giving you, the player, a part of the experience in a way no other medium can. You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic, We pick tracks that fit the tempo of the game. It's not a pedal-to-the-metal racing game. It's an urban cruising gangster game. We pick music that we think works with that kind of experience. It's got to be a certain temp or certain feel no mater what genre it's in. The debate that goes into every single track you wold not believe. There are a large number of music fans that pick this stuff." After and initial loading sequence, the game will never load again - even when you transition between interior and exterior locations. Both versions of the game will likely be identical, but Rockstar has confirmed downloadable content will be exclusive to the Xbox 360 version. Houser equates the leap that this installment is making to that which the series made between the first GTA and GTa III. With more realistic tones accompanying the visuals, it's east to think this GTA experience will abandon the series' trademark humor for more serious content. It will certainly feel like more of a realistic experience, but the humor will still be fully intact. Wether you are listening to advertisements on the radio, hear someone mumble something on the street or read a billboard, Liberty City will still be a wild place. The same team with the same sense of humor, is bringing this game to life. Endret 11. april 2007 av andir Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen enhjulinger eller rollerblades? Hva er det Rockstar driver med? Får håpe det teknologiske begrensninger i PS3 som gjør det, og at det kommer til 360'n. 8356100[/snapback] Rollerblades? Har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen enhjulinger eller rollerblades? Hva er det Rockstar driver med? Får håpe det teknologiske begrensninger i PS3 som gjør det, og at det kommer til 360'n. 8356100[/snapback] Rollerblades? Har jeg gått glipp av noe her? 8356605[/snapback] Dette var egentlig ment som en ironisk kommentar til følgende: Håper dette er et Hardware problem med Xbox 360, og at de kan putte med fly i PS3, da er det bare å folde hendene 8354305[/snapback] “Ballic is not going to be riding a Unicycle or Rollerblading around, we’re giving a choice of variety that feels right for the character. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Kjapt oppsummert: Ingen fly Litt mindre enn San Andreas (men økt detaljnivå) Ingen loading etter oppstart Større valgfrihet hva angår oppdrag Multiplayer (men ikke MMO) Endret 11. april 2007 av Penneknekt Lenke til kommentar
patham Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Altså burde dette bli drit bra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Seff ikke originalt, men en god pekepinn på åssen det vil bli seende ut.. Egentlig ikke... siden bare 5 av de områdene er med i spillet Det blir nok en flyplass hvertfall.Sist jeg sjekka var jo La Guardia flyplassen innafor NY's grense Ja? Hva så? Kan godt hende det blir med flyplass (selv om jeg tviler, for hva stopper dem og ikke ha det med?) men det blir ikke med fly som vi kan fly uansett Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Alt høres bra ut for meg. Men selv om det ikke blir fly, håper jeg på muligheter for å komme seg opp på hustak. Jeg savna den muligheten i Saint's Row... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det går rykter om størelsen nå rundt på mange forumer. Det Rockstar sa var at byen ville være mindre enn selve San Andreas. Men New Jersey er jo ikke en del av New York?! Altså kan det hende det blir større... :S Ikke vet jeg, er bare budbringern Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Alt høres bra ut for meg.Men selv om det ikke blir fly, håper jeg på muligheter for å komme seg opp på hustak. Jeg savna den muligheten i Saint's Row... 8357917[/snapback] Du kan komme deg opp på hustak i Saints Row. Men det er litt "buggete" Ta en politibil (det jeg testa med) og kjør opp en helt rett vegg (veggen til en skyskraper)... tadda, du eh kjører rundt på veggen Endret 11. april 2007 av tiiim Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det går rykter om størelsen nå rundt på mange forumer.Det Rockstar sa var at byen ville være mindre enn selve San Andreas. Men New Jersey er jo ikke en del av New York?! Altså kan det hende det blir større... :S Ikke vet jeg, er bare budbringern No shit sherlock.... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Leste alle de greiene igår, men var for trøtt til å få med meg alt Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bra de beholder humoren, og ikke blir helt alvorlige Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hmm Dumt det ikke er fly, men kommer sikkert kode til det kan eg tenke meg.. Dessuten er det sikkert helikopter med i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå