Gå til innhold

First GTA IV details surface [Xboxic]


Anbefalte innlegg

Liberty City er denne gang modellert mer direkte etter New York. Fire av fem bydeler i New York (Brooklyn, Manhattan, Queens, Bronx) samt New Jersey er med. Alt med fiksjonelle navn selvsagt. Det er mindre rent arealmessig enn San Andreas, men langt mer kompakt og ingen store øde områder denne gangen. Byen skal føles langt mer levende med tanke på mennesker og miljø.

 

Scans

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

føles som om de går bort fra suksess oppskriften ... ingen fly, ingen store øde områder.. disse tingene som gjorde at jeg digga GTA. . så fett å ta en suv, eller en sykkel og cruise rundt, forfulgt av fjorten politibiler, helikoptre etc.. om alt nå skal foregå i en by... vet ikke helt jeg, men, får satse på at de vet hva de gjør

Lenke til kommentar
Det der var virkelig dårlige scans.. Er vel heller bilder som er tatt :/

Yess ;)

 

Men blir nok ikke bare by tror jeg, de legger nok inn litt kjørefrihet også.

Rockstar driter seg ikke på leggen og spiser det etterpå..håper jeg, for ellers har Rockstar en temmelig ekkel fetish :ermm:

Lenke til kommentar
The detailing of the city goes way beyond anything that we've seen in a game before.

:love:

 

Flere scans er oppe. Ser ut som fysikken har blitt kraftig forbedret.

 

As he leaves the office, you feel the weight behind each step he makes. Variations in the terrain is met with realistic changes in the walking animation. As Bellic turns turns and maneuvers his body in different ways on his walk, you can see that his movements are fueled by an incredible physics engine.
Endret av andir
Lenke til kommentar

Noe som hadde vært litt fiks er kanskje om det hadde vært t-bane ellernoe annet morro å komme seg rundt i byen med da, så det slipper å ta sånn tid, mener jeg:) Har aldri likt fly i GTA, for tungvindt og intetsigende:P I San Andreas bruker man bare jetpackcheaten uansett :!:

Lenke til kommentar
Leste at det ble mindre enn SA arealmessig, men at de skulle ha mer liv så det føltes større

8355939[/snapback]

Det er jo bra - store deler av SA var jo bare øde 'wasteland' som strengt tatt var bortkastet og medførte ekstra tid når man skulle fra punkt A til B.

 

Håper de har lært litt av Saints Row; stort nok til å være morsomt, lite nok til at det ikke er et ork å komme seg frem. Og de bør helst ha en eller annen slags GPS-radar-dings så man slipper å kjøre feil 100x før man (i slutten av spillet når man egentlig ikke trenger det lenger) har blitt vant til byen.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Shank ju Lakus :D

 

Da slapp jeg å lete igjennom to hundre scans :p

 

Var veldig mye øde "wasteland" i San Andreas ja,

men noe hadde jo vært digg å ha med.

Sånn som noen andre sier her, det å suse opp og rundt i terrenget med en SUV med masse purk etter seg... priceless :D

 

Er temmelig sikker på at Rockstargutta ikke skuffer nå heller!

så ikke fortvil folkens, dette blr nok det beste GTA spillet noen sinne :D

 

Kan jo hende de tar litt fra Saints Row der man kunne bestille taxi for så å hoppe hit og dit på mapen :D ..

 

Regner vel med at helikopter er med også denne gangen.

Regner også med at vi får se mye båter og kanskje vannscootere.

 

Vi skal jo komme oss rundt.. og New Jersen er jo rett over fjorden :D

Endret av tiiim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...