MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 First GTA IV details surface [Xboxic] The latest edition of Game Informer features extensive GTA IV coverage and fortunately for us the first details leaked. Some guy on some forum got his hands on a copy and the first details and scans are slowly finding their way around the internets. We’ll be updating this post as soon as any new info hits so keep that F5 button firmly pressed. Kilde: Xboxic (Mere info hos kilde.) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hmm ingen fly altså.. :/ Større en San Andreas er bra da, men det hadde jeg nesten venta. Endret 10. april 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Seriøst mongo at fly ikke er med. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tror ikkje eg kommer til å kjøpe dette hvis det ikkje e med fly... Det kommer jo til å ta sinsykt med tid å reise rundt då... Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg er imponert. Både i svarene her og på xboxic klager folk på at det ikke er med fly. Som om det er det viktigste i GTA. Hadde de fjerna fly i fra flight sim skulle jeg forstått dere, eller dersom det var snakk om å fjerne biler i fra GTA. Men roten i GTA spille (for min del) er en drivende historie og artige politijakter. Fly er som en fraksjon av spillet og det er hovedgrunnen til at folk velger å ikke kjøpe det? Sjokkert. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg ble litt skuffet over at det ikke er med fly denne gangen, jeg fikk masse ekstra spilltid av San Andreas bare ved å fly rundt omkring å utføre stunts og slikt. Uansett så tror jeg dette vil bli det beste GTA-spillet som har blitt laget. Det virker mye mer seriøst og slikt, noe jeg synes er positivt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 domt at det ikke er med fly, men er det med helikopter tru ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Helvete, det var det jeg fryktet Håper dette er et Hardware problem med Xbox 360, og at de kan putte med fly i PS3, da er det bare å folde hendene Endret 10. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ingen fly det var jo noe av det beste med san andreas Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gjør meg ingen ting at der ikke er fly med. Selv om det hadde vært kult å fly rundt så gjør det meg ingen ting, liker GTA serien like godt uansett. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gjør meg ingen ting at der ikke er fly med. Selv om det hadde vært kult å fly rundt så gjør det meg ingen ting, liker GTA serien like godt uansett. 8354343[/snapback] Samme her. Kommer ikke til å savne fly. Er så mye annet å rutte med i slike spill uansett. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 domt at det ikke er med fly, men er det med helikopter tru ? 8354298[/snapback] He he, kan hende. Men er enig med andre her, hvis det er større en San Andreas blir det litt tungvint å kjøre fra ende til ende uten fly. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Leste raskt over artikkelen. Men hvor står at det ikke er med fly? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 håper det kommer noen scans av bladet vi kan lese Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan ikke ta bort fly da! Det gjør det heller ikke bedre at folk da ikke kan lage mods, siden dette ikke blir og finne på pc. *grinete* Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Leste raskt over artikkelen. Men hvor står at det ikke er med fly? 8354385[/snapback] første linja under bildet. Syns at det ikke er fly, men jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så lenge det er KUN by, (og ikke hvilken som helst by, men altså "new york") så spørs det om det ikke er en grunn til det ikke er med fly.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hmm ser fram til og lese mer om dette! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ikke for å være negativ, men jeg synes det er helt greit at fly ikke er med. Har aldri syntes at fly har passet inn i GTA i det hele tatt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så lenge det er KUN by, (og ikke hvilken som helst by, men altså "new york") så spørs det om det ikke er en grunn til det ikke er med fly.. 8354409[/snapback] Hvis 9/11 er grunnen til at det ikke er med fly blir jeg sint. GET OVER IT. Da skal det whines. Men uansett, bra med endelig noen detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå