Gå til innhold

First GTA IV details surface [Xboxic]


Anbefalte innlegg

First GTA IV details surface [Xboxic]

 

The latest edition of Game Informer features extensive GTA IV coverage and fortunately for us the first details leaked. Some guy on some forum got his hands on a copy and the first details and scans are slowly finding their way around the internets. We’ll be updating this post as soon as any new info hits so keep that F5 button firmly pressed.

 

gameinformergtaiv.jpg

 

Kilde: Xboxic (Mere info hos kilde.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er imponert. Både i svarene her og på xboxic klager folk på at det ikke er med fly. Som om det er det viktigste i GTA. Hadde de fjerna fly i fra flight sim skulle jeg forstått dere, eller dersom det var snakk om å fjerne biler i fra GTA. Men roten i GTA spille (for min del) er en drivende historie og artige politijakter. Fly er som en fraksjon av spillet og det er hovedgrunnen til at folk velger å ikke kjøpe det?

 

Sjokkert.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt skuffet over at det ikke er med fly denne gangen, jeg fikk masse ekstra spilltid av San Andreas bare ved å fly rundt omkring å utføre stunts og slikt.

 

Uansett så tror jeg dette vil bli det beste GTA-spillet som har blitt laget.

 

Det virker mye mer seriøst og slikt, noe jeg synes er positivt.

Lenke til kommentar
Så lenge det er KUN by, (og ikke hvilken som helst by, men altså "new york") så spørs det om det ikke er en grunn til det ikke er med fly..

8354409[/snapback]

Hvis 9/11 er grunnen til at det ikke er med fly blir jeg sint. GET OVER IT.

 

Da skal det whines.

 

 

Men uansett, bra med endelig noen detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...