Gå til innhold

Bittorent, hva er den beste klienten?

Gjest Slettet+19283741

Hvilket klient synes du er best?  

118 stemmer

1. 1. Hvilket klient synes du er best?

• BitComet
      8
    • µTorrent
      77
    • Azureus
      22
    • BitLord
      7
    • BitTornado
      1
    • Bittorent
      2
    • Transmission
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns spørsmålet i pollen er litt dårlig. Det er etter min mening ikke noe fasitsvar på hvilken torrent-klient som er den beste - det kommer an på hva slags behov en måtte ha. Noen er jo selvfølgelig bedre enn andre, men likevel syns jeg det er litt feil problemstilling.

Et bedre spørsmål er "Hvilken torrent-klient bruker du?" Det burde dog gi omtrent samme svar.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hvilken gjennomsnittshastighet har dere?

Jeg har ca. 100kb/s

Husker ikke hvilken forbindelse jeg har....

8580902[/snapback]

Har ingen problemer med å makse linja, men det avhenger jo mye mer av tilgjengelighet enn direkte av programvare, iallefall basert på egen erfaring.

Men på den andre siden er det ikke farten hverken opp eller ned som er viktigst, stabilitet, og godt utbygde konfigurasjonsmuligheter synes jeg er mye mer om. Om ting detter ned i løpet av en dag eller en uke har lite å si, har så alt for lite tid uansett at jeg normalt ikke har tid til å gjøre noe med det jeg laster ned før noen uker senere :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Azureus, hands down. µTorrent oppfører seg litt merkelig på flere av maskinene jeg har testet det på, men har mange kamerater som skryter av det.

Lenke til kommentar
Bruker uTorrent nå, den går mye bedre enn bitTorrent merker jeg, og letter pg forstå synes jeg.

Har ikke åpna noen porter enda da, så det går fremdeles sakte.

8581796[/snapback]

Eg forstår ikkje korleis du kan leve med å ikkje opne porter.. Alt går jo ekstremt treigt! Ikkje berre torrentnedlastinga, men nettet generelt! I alle fall i mitt tilfelle..

Lenke til kommentar
Eg forstår ikkje korleis du kan leve med å ikkje opne porter.. Alt går jo ekstremt treigt! Ikkje berre torrentnedlastinga, men nettet generelt! I alle fall i mitt tilfelle..

Det kommer litt ann på... nå har jeg begynt å få hastigheter på alt fra 4kb/s til 350kb/s... uten og åpne noen porter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...