Gå til innhold

Strikker nederst på buksa - Greia med det ?


Anbefalte innlegg

Zoom inn på dette bildet for å se et eksempel. Karen rett foran/under ansiktet til personen i fokus. Ikke det beste eksempelet, for der er i tillegg buksa brettet fint opp, men likevel stygt.

 

Jøss. Jeg trodde det bare var snakk om at folk dyttet buksen oppi sokken, men det der tok virkelig kaken. Av en eller annen grunn kobler jeg sånt med litt spesielle mennesker, folk som går med hjelm og rosa 80-talls-boblejakker. Folk som heter Ronny og Cato, som ramlet i bakken under fødselen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Jeg har strikk rundt den ene buksa mi, fordi den er så baggy at hvis jeg ikke har det, tråkker jeg på den.. og da blir den jo ødelagt?

 

men ikke syltetøysstrikk. usj D:

har strikken inni bretten : D

 

Du har ikke vurdert å kjøpe bukser som passer?

 

er ikke alltid like lett, spesielt ikke for de med korte ben.. det er nemlig der problemet ligger. alle bukser har så lange ben, de skal jo sitte fint i livet også..

Lenke til kommentar

Jeg synes nesten det morsomme er at det faktisk er 6 sider rundt denne diskusjonen og nesten ingen har nevnt at dette er en mote som bare er en fortsettelse fra 80- tallet :) (kun psilo, såvidt jeg så i farten)

 

Nu funka ikke lenken på bildet som var mer eller mindre fremmerst i tråden, men ut ifra beskrivelsen av alt det andre ellers høres dette veldig ut som moten på 80-tallet. Mulig den har fått en 2007/2008 vri dog :)

 

Skjønner heller ikke hvordan folk kan 'være lei av sleng'. De gangene jeg har vært innom carlings i det siste, har jeg slitt hardt med å finne en modell som jeg har syntes det har vært noe sleng på. De fleste buksene er jo åletrange i bena. (Jeans, that is)

 

Why do I start feeling old? :)

 

- sLins

Lenke til kommentar
Kan saks og nål + tråd være en idé?

 

Er ikke alle som vil klippe i Armani-buksa til 5000 vettu!!

 

Fra spøk til ramme alvor, personlig putter jeg noen av buksene mine ned i sokkene/har strikk nederst, dette er for at jeg ikke skal tråkke den i stykker. Ja jeg har lest flere innlegg som skriver "Så kjøp bukser som passer da!", men greia er at jeg faktisk synes det ser ganske kult ut når man stapper buksa ned i sokkene og får en sånn slags "pose", som en kalte det, nederst på buksa. :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes noen ser helt idiotiske ut når de har buksa neddi sokkene eller strikk, mens andre ser helt grie ut. Men ser mest idiotisk ut uansett, så jeg liker det ikke, men folk sakl få lov til å kle seg sånn de vil.

 

Personlig putter jeg bare buksa neddi sokken noen ganger når jeg skal på fotballtrening, men da har jeg en ganske stram treningsbukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...