Gå til innhold

Strikker nederst på buksa - Greia med det ?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett dette fenomenet, men det høres særdeles teit ut. Det er utrolig hva folk tar på seg i "motens" navn.

8393203[/snapback]

Er vel stort sett idrettelevene som bruker det på skolen min. Rosa caps, masse voks i håret, strikker rundt bena og en alt for stor pris med snus. Slik er 95% av alle som går der.

8393942[/snapback]

Hehe, en perfekt beskrivelse av av elevene i idrettsklassen på min skole også. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri sett dette fenomenet, men det høres særdeles teit ut. Det er utrolig hva folk tar på seg i "motens" navn.

8393203[/snapback]

Er vel stort sett idrettelevene som bruker det på skolen min. Rosa caps, masse voks i håret, strikker rundt bena og en alt for stor pris med snus. Slik er 95% av alle som går der.

8393942[/snapback]

Trur eg hadde klikka galen av å gå på den skulen. :p

Lenke til kommentar

Dette har jeg aldri sett. Den forrige sykkelen jeg hadde, hadde ikke sånn plastbeskyttelse på tannhjulene, så jeg tok gjerne buksebeinet nedi sokken, men det dro jeg jo opp igjen når jeg hadde gått av sykkelen!

Det er jo forståelig at folk ikke vil raspe opp buksa si pga. tannhjula på sykkelen, men det virker jo helt absurd hvis folk går rundt med det fordi det skal se "kult" ut. :ermm:

 

Edit: Buse og bukse er ikke helt det samme. :wee:

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Har sett en håndfull personer gå slik i Drammen ihvertfall.. Er vel ikke så veldig utbredt enda, og forhåpentligvis forblir det slik..

8446114[/snapback]

Syns det er på vei ut jeg da, riktignok i Oslo og ikke Drammen. Men du skal ikke se bort i fra at du slipper å se så alt for mye av denne grusomme moten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dere!

 

Jeg går sånn selv :p Grunnen er (i hvert fall hos meg) at det ser tøft ut :) Jeg har etter hvert blitt lei av sånne sleng-bukser. Jeg syns ikke det er fint lenger. Derfor går jeg sånn. Det er kult :D Ikke gå rundt og si at det er stygt og at vi (som går med det) har dårlige unnskyldinger osv. Alle har sin smak ;) Respekter det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...