Gå til innhold

Strikker nederst på buksa - Greia med det ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mange venner som bruker strikker rundt beina, og har spurt dem hva vitsen er. De undskylder seg med at de liker at buksen er trang nederst, men når jeg sier at det abre er å kjøpe en trang bukse så skylder de på at det er for dyrt. Du får bukser i den stilen til 400 spenn... Jeg mener at de bare gjør det pga de synes at noen kan se fete (som i kule) ut sånn og derfor ser det greit ut

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar

Om buksa slenger for mykje så ikkje kjøp den type bukse vel? Er vel ikkje så vanskeleg å kjøpe klær som passer?

 

Eg er mest glad i å unngå alle årets moter, kulare å være den som stikk seg ut enn å følge flokken. Var på fotballkamp i dag og trur eg kunne talt antal personar som ikkje hadde solbriller som får deg til å sjå ut som ei flue på ei hand. I tillegg var det mange som hadde nøyaktige same type briller, det er kult, not.

Du har vel da en sykkel med beskyttelse på det ytterste tannhjulet?

8393381[/snapback]

Det aner jeg ikke noe om... Jeg er ikke saa teknisk av meg at jeg vet saant...

8393450[/snapback]

Hehe, du treng ikkje akkurat ha høgskuleutdanning for å kunne sjå om ein sykkel har eit beskyttelsesdeksel over tannhjula eller ei.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg har mange venner som bruker strikker rundt beina, og har spurt dem hva vitsen er. De undskylder seg med at de liker at buksen er trang nederst, men når jeg sier at det abre er å kjøpe en trang bukse så skylder de på at det er for dyrt. Du får bukser i den stilen til 400 spenn... Jeg mener at de bare gjør det pga de synes at noen kan se fete ut sånn og derfor ser det greit ut

8393441[/snapback]

 

Har aldrig hørt noen unskylde seg med noe slikt..

Tror heller ikke de gjør det pga fedme..

Tror det er ren mote, smak å behag..

Lenke til kommentar
Hehe, du treng ikkje akkurat ha høgskuleutdanning for å kunne sjå om ein sykkel har eit beskyttelsesdeksel over tannhjula eller ei.

8393466[/snapback]

Du har antagelig helt rett - men jeg har desverre ingen annelse.

8393495[/snapback]

Er det en ny sykkel er det en liten plastikk krans rundt ytterste tannhjul (plast ring)

Er det en eldre sykkel kan det hende det er ett metall deksel utenpå..

Lenke til kommentar

Har aldrig hørt noen unskylde seg med noe slikt..

Tror heller ikke de gjør det pga fedme..

Tror det er ren mote, smak å behag..

8393494[/snapback]

 

Vel, det er det mine venner sier ...

Mente fet, som i kul, grei osv

Nja, kan være enig, men liker det ikke

8393528[/snapback]

åja, fet slik :blush: hehe, litt trøtt :mad:

Det er nokk bare en mote.. Har ingen funksjonalitet.. Men jeg synes det er tøft :thumbup:

Endret av Teenage
Lenke til kommentar
åja, fet slik :blush:  hehe, litt trøtt :mad:

Det er nokk bare en mote.. Har ingen funksjonalitet.. Men jeg synes det er tøft :thumbup:

8393541[/snapback]

Tøft å vandre rundt med ein strikk rundt buksa? :dontgetit:

 

Jaja, kvar har sin smak. ;)

8393561[/snapback]

Vi snakker ikke om strikk rundt buksa, vi snakker om det å stappe buksa nedi sokkene..

 

Tror vi må holde oss til topic..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...