Andrull Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da.... 8392789[/snapback] Hva er det? Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så.. 8392805[/snapback] Du har vel da en sykkel med beskyttelse på det ytterste tannhjulet? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg har mange venner som bruker strikker rundt beina, og har spurt dem hva vitsen er. De undskylder seg med at de liker at buksen er trang nederst, men når jeg sier at det abre er å kjøpe en trang bukse så skylder de på at det er for dyrt. Du får bukser i den stilen til 400 spenn... Jeg mener at de bare gjør det pga de synes at noen kan se fete (som i kule) ut sånn og derfor ser det greit ut Endret 15. april 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Du har vel da en sykkel med beskyttelse på det ytterste tannhjulet? 8393381[/snapback] Det aner jeg ikke noe om... Jeg er ikke saa teknisk av meg at jeg vet saant... Endret 15. april 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Om buksa slenger for mykje så ikkje kjøp den type bukse vel? Er vel ikkje så vanskeleg å kjøpe klær som passer? Eg er mest glad i å unngå alle årets moter, kulare å være den som stikk seg ut enn å følge flokken. Var på fotballkamp i dag og trur eg kunne talt antal personar som ikkje hadde solbriller som får deg til å sjå ut som ei flue på ei hand. I tillegg var det mange som hadde nøyaktige same type briller, det er kult, not. Du har vel da en sykkel med beskyttelse på det ytterste tannhjulet? 8393381[/snapback] Det aner jeg ikke noe om... Jeg er ikke saa teknisk av meg at jeg vet saant... 8393450[/snapback] Hehe, du treng ikkje akkurat ha høgskuleutdanning for å kunne sjå om ein sykkel har eit beskyttelsesdeksel over tannhjula eller ei. Endret 15. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva hvis du sykler i dressslacks da? Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har mange venner som bruker strikker rundt beina, og har spurt dem hva vitsen er. De undskylder seg med at de liker at buksen er trang nederst, men når jeg sier at det abre er å kjøpe en trang bukse så skylder de på at det er for dyrt. Du får bukser i den stilen til 400 spenn... Jeg mener at de bare gjør det pga de synes at noen kan se fete ut sånn og derfor ser det greit ut 8393441[/snapback] Har aldrig hørt noen unskylde seg med noe slikt.. Tror heller ikke de gjør det pga fedme.. Tror det er ren mote, smak å behag.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hehe, du treng ikkje akkurat ha høgskuleutdanning for å kunne sjå om ein sykkel har eit beskyttelsesdeksel over tannhjula eller ei. 8393466[/snapback] Du har antagelig helt rett - men jeg har desverre ingen annelse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva hvis du sykler i dressslacks da? 8393487[/snapback] Kva er dresslacks? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hva hvis du sykler i dressslacks da? 8393487[/snapback] Kva er dresslacks? 8393497[/snapback] Dressbukse da. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Hehe, du treng ikkje akkurat ha høgskuleutdanning for å kunne sjå om ein sykkel har eit beskyttelsesdeksel over tannhjula eller ei. 8393466[/snapback] Du har antagelig helt rett - men jeg har desverre ingen annelse. 8393495[/snapback] Er det en ny sykkel er det en liten plastikk krans rundt ytterste tannhjul (plast ring) Er det en eldre sykkel kan det hende det er ett metall deksel utenpå.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har aldrig hørt noen unskylde seg med noe slikt.. Tror heller ikke de gjør det pga fedme.. Tror det er ren mote, smak å behag.. 8393494[/snapback] Vel, det er det mine venner sier ... Mente fet, som i kul, grei osv Nja, kan være enig, men liker det ikke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Dressbukse da. 8393517[/snapback] No er det sjeldan eg syklar så mykje i dressbukse, men skulle eg gjort det ville eg hatt ein sykkel med beskyttelse, har reve opp ein del vanlege bukser på syklar opp gjennom åra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Er det en ny sykkel er det en liten plastikk krans rundt ytterste tannhjul (plast ring)Er det en eldre sykkel kan det hende det er ett metall deksel utenpå.. 8393522[/snapback] Sykkelen er relativt ny, er av et amerikansk merke. Har dog ikke brukt den paa snart et ar, saa kanskje ikke saa rart jeg ikke aner. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Har aldrig hørt noen unskylde seg med noe slikt.. Tror heller ikke de gjør det pga fedme.. Tror det er ren mote, smak å behag.. 8393494[/snapback] Vel, det er det mine venner sier ... Mente fet, som i kul, grei osv Nja, kan være enig, men liker det ikke 8393528[/snapback] åja, fet slik hehe, litt trøtt Det er nokk bare en mote.. Har ingen funksjonalitet.. Men jeg synes det er tøft Endret 15. april 2007 av Teenage Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Dressbukse da. 8393517[/snapback] No er det sjeldan eg syklar så mykje i dressbukse, men skulle eg gjort det ville eg hatt ein sykkel med beskyttelse, har reve opp ein del vanlege bukser på syklar opp gjennom åra. 8393534[/snapback] Og jeg ville brukt en boyle/klipp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 åja, fet slik hehe, litt trøtt Det er nokk bare en mote.. Har ingen funksjonalitet.. Men jeg synes det er tøft 8393541[/snapback] Tøft å vandre rundt med ein strikk rundt buksa? Jaja, kvar har sin smak. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 åja, fet slik hehe, litt trøtt Det er nokk bare en mote.. Har ingen funksjonalitet.. Men jeg synes det er tøft 8393541[/snapback] Tøft å vandre rundt med ein strikk rundt buksa? Jaja, kvar har sin smak. 8393561[/snapback] Vi snakker ikke om strikk rundt buksa, vi snakker om det å stappe buksa nedi sokkene.. Tror vi må holde oss til topic.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Vi snakker ikke om strikk rundt buksa, vi snakker om det å stappe buksa nedi sokkene.. Tror vi må holde oss til topic.. 8393816[/snapback] Eh, hallo? Emnetittelen er Strikker nederst på buksa - Greia med det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Heia. Jeg tror du har rett Teenage. NAT. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har aldri sett dette fenomenet, men det høres særdeles teit ut. Det er utrolig hva folk tar på seg i "motens" navn. 8393203[/snapback] Er vel stort sett idrettelevene som bruker det på skolen min. Rosa caps, masse voks i håret, strikker rundt bena og en alt for stor pris med snus. Slik er 95% av alle som går der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå