Gå til innhold

Strikker nederst på buksa - Greia med det ?


Anbefalte innlegg

Strikk / stappe buksen nedi sokken er en uting.  Viss man sliter med at man tråkker på buksene så er det bare å kjøpe bukser som faktisk passer.

8376663[/snapback]

Hver sin smak ;) Selv syns jeg det er fett med "tucked pants". Men ikke hele buksebenet nedi, men slik at man får en liten "pose" i bunn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser talentløst ut etter min smak, hvis du absolutt ikke klarer å finne en buske som passer, kan du brette den opp..

8381178[/snapback]

Det kan være at man ikke har råd til ny bukse, men vil henge seg med på squin-jeans moten og tyr til billigste alternativ. Det å brette opp buksene går under samme mote forresten.

 

:)

Lenke til kommentar
Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da....

8392789[/snapback]

 

Hva er det? :hmm:

Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så..

8392805[/snapback]

 

Sykkelbøyler ser ut som litt høye Omega tegn. Laget i metall helst. Festes nederst på beinet for å holde buksa unna tannhjulene.

Lenke til kommentar
Smak å behag folk, dere skall ikke stemple folk for noe slikt? :hrm:

8392908[/snapback]

Jo. Det viser bare at man gjør det fordi andre gjør det.

 

Og VÆR SÅ SNILL, ikke si at det er praktisk og sånn, for før i fjor sommer var det ingen, absolutt ingen som hadde strikker rundt buksa. Kanskje buksa ned i sokkene, men ikke strikker. Så hvorfor er det plutselig så utrolig praktisk nå som det er «in»? Jada, store bukser, derfor må man bruke strikk rundt buksebeinet, men det har de tydeligvis klart seg uten før.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Smak å behag folk, dere skall ikke stemple folk for noe slikt? :hrm:

8392908[/snapback]

Jo. Det viser bare at man gjør det fordi andre gjør det.

 

Og VÆR SÅ SNILL, ikke si at det er praktisk og sånn, for før i fjor sommer var det ingen, absolutt ingen som hadde strikker rundt buksa. Kanskje buksa ned i sokkene, men ikke strikker. Så hvorfor er det plutselig så utrolig praktisk nå som det er «in»? Jada, store bukser, derfor må man bruke strikk rundt buksebeinet, men det har de tydeligvis klart seg uten før.

8393007[/snapback]

Har aldrig hørt noen har sakt at de har putta buksa nedi skoene av praktiske grunner jeg nei?

 

Det er en mote, noen liker den andre ikke.. Trenger ikke blåse deg opp :roll:

Endret av Teenage
Lenke til kommentar
Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da....

8392789[/snapback]

 

Hva er det? :hmm:

Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så..

8392805[/snapback]

 

Sykkelbøyler ser ut som litt høye Omega tegn. Laget i metall helst. Festes nederst på beinet for å holde buksa unna tannhjulene.

8392946[/snapback]

Riktig, mine er av metall. Jeg bruker det vel mest for aa ikke faa sann oljesaft paa buksen.

Lenke til kommentar
Har aldrig hørt noen har sakt at de har putta buksa nedi skoene av praktiske grunner jeg nei?

8393033[/snapback]

Ja, eksempelet tidligere i tråden er litt dårlig, men folk jeg har hørt «unnskylde» seg, sier at det er fordi det er så praktisk, at buksa skal slippe å henge osv.

8393260[/snapback]

Er enig i at det er en dårlig unskyldning, selv synes jeg det er tøft :innocent:

Smak å behag.. Alle er ikke like..

 

Men tror vi setter strek der, å holder oss til tema..

 

No hard feelings, friends :D

Endret av Teenage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...