Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Strikk / stappe buksen nedi sokken er en uting. Viss man sliter med at man tråkker på buksene så er det bare å kjøpe bukser som faktisk passer. 8376663[/snapback] Hver sin smak Selv syns jeg det er fett med "tucked pants". Men ikke hele buksebenet nedi, men slik at man får en liten "pose" i bunn Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hver sin smak Ja, heldigvis. Endret 13. april 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ser talentløst ut etter min smak, hvis du absolutt ikke klarer å finne en buske som passer, kan du brette den opp.. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ser talentløst ut etter min smak, hvis du absolutt ikke klarer å finne en buske som passer, kan du brette den opp.. 8381178[/snapback] Det kan være at man ikke har råd til ny bukse, men vil henge seg med på squin-jeans moten og tyr til billigste alternativ. Det å brette opp buksene går under samme mote forresten. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg ser ned på folk som går med buksen nedi sokkene. Det ser bare så hinsides evneveikt ut. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg ser ned på folk som går med buksen nedi sokkene. Det ser bare så hinsides evneveikt ut. 8381313[/snapback] Jeg er fullstendig enig. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Doh, strikken er jo langt ned, så at dere ser ned på de er ikke så rart. Synes også det ser rart ut. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har aldrig sett noe slikt.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da.... Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da.... 8392789[/snapback] Hva er det? Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så.. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ser ned på folk som går med buksen nedi sokkene. Det ser bare så hinsides evneveikt ut. 8381313[/snapback] Smak å behag folk, dere skall ikke stemple folk for noe slikt? Det hørtes bare får teit ut egentlig.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da.... 8392789[/snapback] Hva er det? Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så.. 8392805[/snapback] Sykkelbøyler ser ut som litt høye Omega tegn. Laget i metall helst. Festes nederst på beinet for å holde buksa unna tannhjulene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Smak å behag folk, dere skall ikke stemple folk for noe slikt? 8392908[/snapback] Jo. Det viser bare at man gjør det fordi andre gjør det. Og VÆR SÅ SNILL, ikke si at det er praktisk og sånn, for før i fjor sommer var det ingen, absolutt ingen som hadde strikker rundt buksa. Kanskje buksa ned i sokkene, men ikke strikker. Så hvorfor er det plutselig så utrolig praktisk nå som det er «in»? Jada, store bukser, derfor må man bruke strikk rundt buksebeinet, men det har de tydeligvis klart seg uten før. Endret 15. april 2007 av Redline Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Smak å behag folk, dere skall ikke stemple folk for noe slikt? 8392908[/snapback] Jo. Det viser bare at man gjør det fordi andre gjør det. Og VÆR SÅ SNILL, ikke si at det er praktisk og sånn, for før i fjor sommer var det ingen, absolutt ingen som hadde strikker rundt buksa. Kanskje buksa ned i sokkene, men ikke strikker. Så hvorfor er det plutselig så utrolig praktisk nå som det er «in»? Jada, store bukser, derfor må man bruke strikk rundt buksebeinet, men det har de tydeligvis klart seg uten før. 8393007[/snapback] Har aldrig hørt noen har sakt at de har putta buksa nedi skoene av praktiske grunner jeg nei? Det er en mote, noen liker den andre ikke.. Trenger ikke blåse deg opp Endret 15. april 2007 av Teenage Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvorfor bruker folk H. Miller-jakker? Fordi de er billige og funksjonelle? Neppe... Det er kun fordi det er mote. Man kjøper ikke en sånn jakke til 4000 spenn fordi den er god å ha på. Litt dårlig eksempel, men det blir det samme med strikker rundt bena, men flere bruker det fordi det ikke er så psycho dyrt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har aldri sett dette fenomenet, men det høres særdeles teit ut. Det er utrolig hva folk tar på seg i "motens" navn. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har aldrig hørt noen har sakt at de har putta buksa nedi skoene av praktiske grunner jeg nei? 8393033[/snapback] Ja, eksempelet tidligere i tråden er litt dårlig, men folk jeg har hørt «unnskylde» seg, sier at det er fordi det er så praktisk, at buksa skal slippe å henge osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Naar jeg sykler i Norge, bruker jeg jo sykkelklyper jeg da.... 8392789[/snapback] Hva er det? Har aldrig hatt problemer med å få buksa inn i tannhjulet uansett så.. 8392805[/snapback] Sykkelbøyler ser ut som litt høye Omega tegn. Laget i metall helst. Festes nederst på beinet for å holde buksa unna tannhjulene. 8392946[/snapback] Riktig, mine er av metall. Jeg bruker det vel mest for aa ikke faa sann oljesaft paa buksen. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Har aldrig hørt noen har sakt at de har putta buksa nedi skoene av praktiske grunner jeg nei? 8393033[/snapback] Ja, eksempelet tidligere i tråden er litt dårlig, men folk jeg har hørt «unnskylde» seg, sier at det er fordi det er så praktisk, at buksa skal slippe å henge osv. 8393260[/snapback] Er enig i at det er en dårlig unskyldning, selv synes jeg det er tøft Smak å behag.. Alle er ikke like.. Men tror vi setter strek der, å holder oss til tema.. No hard feelings, friends Endret 15. april 2007 av Teenage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå